نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

استودیو اینسامنیاک به سونی برای کسب جایزه گلدن گلوب تبریک گفت

به‌تازگی کمپانی سونی برای انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد و اینسامنیاک، سازنده بازی اسپایدرمن هم به این کمپانی تبریک گفته است.

هنوز یک ماه هم از اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) نگذشته اما ما در طی همین مدت کم هم خبرهای خیلی خوبی حول محور این اثر شنیده‌ایم. کمپانی سونی به‌تازگی در بخش بهترین انیمیشن سال مراسم جایزه گلدن گلوب، برای انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی خود، جایزه را دریافت کرده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو اینسامنیاک (Insomniac Games) که سازنده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man محسوب می‌شود، به کمپانی سونی پیکچرز برای کسب کردن این جایزه، تبریک گفته است.

این اتفاق که خالقان کنار هم جمع می‌شوند و از یکدیگر حمایت می‌کنند، همیشه زیبا و عالی بوده است. از طرف دیگر، از آنجایی که بازی اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک هم در مراسم GDC از نامزدهای دریافت کننده جایزه محسوب می‌شود، به احتمال خیلی زیاد شاهد این هستیم که کمپانی سونی هم در ماه مارس، این تبریک را به استودیو پس دهد.

بازی اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک در ۶ بخش مراسم جوایز انتخاب توسعه‌دهندگان بازی نامزد شده است؛ بخش‌هایی مانند بهترین طراحی و حتی بخش بهترین بازی سال. از آنجایی که رقیب‌های بسیار سرسخت و محبوبی همچون بازی God of War و بازی Red Dead Redemption 2 در این بخش‌ها حضور دارند، می‌توان گفت که رقابت دشوار و تنگاتنگی بین نامزدهای این مراسم وجود خواهد داشت.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده