نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

تصویری جدیدی از فیلم Shazam! با حضور شخصیت دکتر سیوانا منتشر شد

به‌تازگی عکس جدیدی از فیلم مورد انتظار شزم در اینترنت منتشر شده که در آن شاهد ظاهر و تصویر واضح‌تری از شخصیت دکتر سیوانا با بازی مارک استرانگ هستیم.

با توجه به اینکه فیلم Aquaman (آکوامن) مدتی است که به روی پرده سینماها رفته و با میزان فروش بلیط‌های خود، موفقیت زیادی را به ارمغان آورده است، کمپانی دی سی کامیکس و همچنین کمپانی برادران وارنر قصد دارند که تمرکز خود را روی اثر ابرقهرمانی بعدی خود معطوف کنند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Shazam (شزم) در فضای اینترنت منتشر شده که ما در آن شاهد ظاهر واضح‌تری از شخصیت شرور اصلی این فیلم یعنی کاراکتر دکتر تادئوس سیوانا با بازی مارک استرانگ هستیم. این فیلم قرار است در ماه آپریل سال جاری میلادی به روی پرده سینماها برود. تصویر جدید منتشر شده از فیلم شزم:

فیلم شزم - فیلم Shazam
شخصیت دکتر سیوانا یکی از اصلی‌ترین آنتاگونیست‌های کاپیتان مارول کمپانی دی سی کامیکس است. البته در کنار او، شخصیت‌های دیگری مانند میستر مایند و همچنین همتای شرورش یعنی بلک ادم هم قرار دارند. با اینکه شخصیت بلک ادم در این اثر حضور ندارد و دواین جانسون در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که قرار است در پروژه‌های سینمایی بعدی این نقش را ایفا کند، اما خوشبختانه کاراکتر شرور قدرتمند دیگری مانند دکتر سیوانا حضور دارد و قصد دارد حسابی قهرمان داستان یعنی شزم را به چالش بکشد. مارک استرانگ سال گذشته در طی یکی از مصاحبه‌های خود درباره‌ی نقشش صحبت کرده بود. او در این مصاحبه اعلام کرد که ایفای نقش شخصیت‌های شرور را به خاطر سرگرم کننده بودن دوست دارد و از آنجایی که فیلم Green Lantern (گرین لنترن) نتوانست به آن موفقیتی که دوست داشت دست پیدا کند، به همین دلیل تصور می‌کند که یک کار نیمه تمام در دنیای دی سی دارد که باید آن را با این نقش به پایان برساند. مارک استرانگ نقش شخصیت سینسترو را در فیلم گرین لنترن ایفا کرد و قرار بر این بود که در قسمت دوم، شرورتر از قسمت اول ظاهر شود اما در نهایت قسمت دوم این فیلم لغو شد. به همین دلیل قصد دارد که شرارت باقی مانده از آن نقش را در شخصیت دکتر سیوانا پیاده کند.

زکری لوی که نقش قهرمان اصلی فیلم شزم را ایفا کرده است در طی یکی از مصاحبه‌های خود با گزارشگر سایت یو اس ای تودی درباره‌ی نقش خود صحبت کرد و گفت:

من همیشه به سمت شخصیت‌هایی کشیده می‌شدم که قلب بزرگی داشتند، یا شاید هم آنها به سمت من کشیده می‌شدند. در برهه زمانی خاصی همه ما تصور می‌کردیم که «اگر من به اندازه‌ی کافی ایمان و باور داشته باشم، دیگر می‌توانم پرواز کنم یا روی آب بدوم یا حتی ذهن افراد مختلف را بخوانم». حالا یکی از آن کودکان فرصت این را پیدا کرده که آن رویاها و آرزوها را در زندگی واقعی تجربه کند.

کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، بوده است. علاوه بر زکری لوی و همچنین مارک استرانگ، اشر آنجل، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

فیلم Shazam! برای اکران در تارخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده