نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

تصاویر جدیدی از فیلم Captain Marvel، فیلم Dumbo و فیلم Artemis Fowl منتشر شد

وب‌سایت فندنگو تصاویر جدیدی از برخی از فیلم‌های والت دیزنی از جمله فیلم Captain Marvel، فیلم Dumbo و فیلم Artemis Fowl را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از برخی از فیلم‌های کمپانی والت دیزنی که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شوند، منتشر شده است. وب‌سایت فندنگو این تصاویر را منتشر کرده است که فیلم‌هایی مثل فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) سهمی از آن ندارند. در تصویر اول، شاهد تصویر جدیدی از فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) هستیم که ماه گذشته اولین تیزر تریلر این فیلم منتشر شده بود. در این تصویر شخصیت جولیوس روت با بازی جودی دنچ دیده می‌شود. فیلم Artemis Fowl اقتباسی از رمانی ۸ جلدی به همین نام اثر اوئن کالفر است که داستان شخصیتی به‌نام آرتمیس فاول، نوجوان ۱۲ ساله‌ی نابغه را روایت می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Artemis Fowl

فیلم Artemis Fowl برای اکران در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در تصویر دوم، شاهد تصویر جدیدی از فیلم Dumbo (دامبو) هستیم که این فیلم جدیدترین اثر تیم برتون است. در این تصویر شاهد یک نمای جدید از سیرک هستیم که دامبو به‌همراه مادرش و اعضای سیرک در این تصویر دیده می‌شوند. در فیلم Dumbo بازیگرانی چون کالین فارل، اوا گرین، مایکل کیتون، دنی دویتو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Dumbo

فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در تصویر سوم نیز شاهد تصویر جدیدی از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) هستیم. در این تصویر، شاهد گروه استارفورس (Starforce) در یک مکان نامشخص برای انجام یک ماموریت هستیم که شخصیت کاپیتان مارول (ورس) بازی بری لارسون، به‌همراه شخصیت مار-ول (Mar-vell) با بازی جود لاو و اط-لس (Att-Lass) با بازی الگنیس پرز سوتو، دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده