نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲

حضور یکی از شخصیت‌های قدیمی مجموعه جنگ ستارگان در سریال The Mandalorian

جان فاورو با انتشار تصویری از شخصیت قدیمی IG-88 در اینستاگرام، حضور وی در سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را رسماً تأیید کرد.

جان فاورو با انتشار تصویری از شخصیت قدیمی IG-88 در اینستاگرام، حضور وی در سریال مورد انتظار The Mandalorian (ماندالوریان‌) سرویس استریم دیزنی پلاس را رسماً تأیید کرد. پیش‌تر شایعاتی در این زمینه مطرح شده بود که امکان معرفی و حضور برخی درویدهای قاتل امپراتوری که مورد علاقهٔ بسیاری از طرفداران مجموعهٔ جنگ ستارگان هستند، در سریال The Mandalorian وجود دارد. حال جان فاورو، دروید IG-88 را رسماً معرفی کرد و این شخصیت را در مجموعهٔ جدید ملاقات خواهیم کرد. جان فاورو به مناسبت سال نوی میلادی، تصویر این دروید را در صفحهٔ اینستاگرام خود با طرفداران به اشتراک گذاشت و این‌گونه سال نو را به طرفدارانش تبریک گفت.

تصویر منتشرشده توسط جان فاورو را در پایین مشاهده می‌کنید:

IG-88

جان فاورو با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد. اتفاقات اولین سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens جریان داشته باشد.

شخصیت قدیمی IG-88 در فیلم The Empire Strikes Back حضور کوتاهی داشت و در آن فیلم بود که به طرفداران معرفی شد؛ وی در کنار شخصیت‌هایی چون بوبا فِت، دنجار، باسک، زاکس و فور-لم، یکی از ربات‌های قاتل جایزه‌بگیر بود

شخصیت قدیمی IG-88 در فیلم The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه متقابل می‌زند) حضور کوتاهی داشت و در آن فیلم بود که به طرفداران معرفی شد؛ وی در کنار شخصیت‌هایی چون بوبا فِت، دنجار، باسک، زاکس و فور-لم، یکی از ربات‌های قاتل جایزه‌بگیر بود. هنوز مشخص نیست که دیگر شخصیت‌های نام برده هم در سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) سرویس استریم دیزنی پلاس حضور خواهند داشت یا خیر. شایعاتی نیز به‌تازگی بر سر زبان‌ها افتاده است که شخصیت باسک به احتمال فراوان دیگر شخصیت قدیمی است که در این مجموعه حضور خواهد داشت. فیلم The Empire Strikes Back، دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان است که از نظر سیر زمان قسمت پنجم است. یکی از نقاط قوت این فیلم، جلوه‌های ویژه آن بود که در زمان خود انقلابی ایجاد کرد. مارک همیل، کری فیشر، هریسون فورد، کریستوفر مالکولم و بیلی دی ویلیامز از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ ساخت ۳۳ میلیون دلاری، فروش عالی ۵۳۸ میلیون دلاری در گیشه داشت.

همچنین چندی پیش در خبری فهرست رسمی بازیگران سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) رسماً تایید و اعلام شد. استودیوی فیلمسازی لوکاس فیلم در آن گزارش اعلام کرد که پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال Narcos (نارکس)، قرار است نقش اصلی سریال Star Wars (جنگ ستارگان) را بازی کند. او نقش یک جنگجوی تنها ماندالوریان‌ در جمهوری جدید (New Republic) را در این سریال بر عهده دارد. علاوه بر پاسکال، وب‌سایت StarWars فهرست دیگر بازیگران اصلی سریال The Mandalorian را اعلام کرده بود. جینا کارانو با سابقه بازی در فیلم Deadpool (ددپول)، جیانکارلو اسپوزیتو با سابقه بازی در سریال Breaking Bad (برکینگ بد)، کارل ویترز با سابقه بازی در فیلم Predator (شکارچی)، امید ابطحی با سابقه بازی در سریال American Gods (خدایان آمریکایی)، ورنر هرتسوک با سابقه بازی در مستند Grizzly Man (مرد گریزلی)، امیلی اسوالو با سابقه بازی در سریال Supernatural (سوپرنچرال) و نیک نولتی با سابقه بازی در فیلم Affliction (رنج)، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «جنگ ستارگان» حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد، وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده خواهند داشت.

سریال The Mandalorian قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود؛ این سرویس در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار می‌کند. هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است. علاوه بر این اثر، یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز در دست ساخت است که تمرکز این سریال روی شخصیت کاسین آندور با بازی و بازگشت دیگو لونا، خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده