نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

جین گری با لباس کلاسیک ایکس من در تصویر جدید فیلم X-Men: Dark Phoenix

تصویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شده است که جین گری در لباس کلاسیک اعضای ایکس من قابل مشاهده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) منتشر شده است. در تصویر جدید فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) که توسط مجله توتال فیلم در شماره جدید آن منتشر شده است، شاهد حضور شخصیت جین گری هستیم که لباس کلاسیک گروه X-Men (ایکس من) را بر تن دارد. با توجه به تصویر می‌توان انتظار داشت که او در حال سوار شدن به سفینه فضایی برای انجام ماموریت فضایی است که در طول آن نیروی دارک فینیکس احتمالا به او اصابت خواهد کرد تا او این قدرت را دریافت کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Dark Phoenix

ماه مهر امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix را منتشر کرد که شباهت اتفاقات و داستان آن با فیلم X-Men: The Last Stand (ایکس-من: آخرین ایستادگی) باعث واکنش‌های منفی طرفداران شد. دارک فینیکس یکی از محبوب‌ترین داستان‌های گروه X-Men و دنیای کامیک است که این فیلم، دومین اقتباس سینمایی از این داستان خواهد بود که باید دید در مقایسه با اقتباس اول، قسمت جدید فیلم X-Men چه عملکردی را در گیشه و در نزد منتقدان خواهد داشت. فیلم Dark Phoenix احتمالا به اتفاقات این مجموعه خاتمه خواهد داد و احتمالا در آینده شاهد ریبوت آن در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.

 جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Dark Phoenix به کارگردانی سیمون کینبرگ، برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده