نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

علاقه کیانو ریوز به ایفای نقش شخصیت ولورین

کیانو ریوز بازیگر محبوب فیلم های هالیوود، برای ایفای نقش شخصیت ولورین ابراز علاقه کرد.

کیانو ریوز، بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی سینمای هالیوود که نقش‌های به‌یادماندنی زیادی را ایفا کرده است و تقریباً سابقهٔ حضور در هر ژانری و هر نقشی را دارد، برای ایفای نقش شخصیت ولورین ابراز علاقه کرده است و شاید وی را در قالب شخصیتی ابرقهرمان نیز ملاقات کنیم. او در سخنان جدید خود، نظرش در مورد این شخصیت را بیان کرده است، شخصیتی که فعلاً بازیگری برای ایفای آن بعد از کناره‌گیری هیو جکمن استرالیایی معرفی نشده است.

کیانو ریوز در مصاحبه با سایت ScreenGeek راجع به فیلم جدید Replicas، بیان کرد که علاقمند به ایفای نقش شخصیت ولورین در یک فیلم بزرگ مارولی است. از وی این سؤال پرسیده شد که دوست دارد نقش شخصیت بتمن را ایفا کند یا ولورین که وی در پاسخ گفت:

بین این دو شخصیت، دوست دارم نقش ولورین را ایفا کنم.

کیانو ریوز از بین دو شخصیت بتمن و ولورین، دومی را انتخاب کرده است

چندی پیش هیو جکمن، بازیگر نقش شخصیت ولورین در دنیای مردان ایکس، طبق گفته خودش قرار بود خبر بزرگی به طرفداران بدهد که البته مشخص شد این خبر در مورد بازگشتش برای ایفای نقش شخصیت Wolverine (ولورین) نیست و امید آن دسته طرفداران که با انتشار توییت این بازیگر محبوب استرالیایی امیدوار شده بودند، تبدیل به یأس شد. پس از نمایش فیلم تحسین‌شده و متفاوت Logan (لوگان)، هیو جکمن اعلام کرد برای همیشه با شخصیت فوق‌العاده محبوب ولورین خداحافظی کرده است، اما رایان رینولدز اصرار زیادی به قانع کردن وی برای ایفای دوباره این نقش داشت که گویا موفق نشد و نخواهد شد. هیو جکمن بعد از ۱۷ سال حضور در مجموعهٔ مردان ایکس و بازی در چندین فیلم از این مجموعه و هم‌چنین نقش‌آفرینی در سه فیلم جداگانه شخصیت ولورین، سرانجام سال گذشتهٔ میلادی برای آخرین بار در نقش این ابرقهرمان ظاهر شد. فیلم Logan که کارگردانی آن بر عهده جیمز منگلد بود، بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدان سینما و طرفداران مجموعهٔ مردان ایکس و شخصیت ولورین قرار گرفت. فیلم Logan با بودجه ۹۷ میلیون دلاری، ۶۱۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. از بازیگران این فیلم می‌توان به هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک، ریچارد ای گرانت، استیون مرچنت و دافنه کین اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که سازندگان چه تصمیمی برای بازگشت شخصیت ولورین به پردهٔ سینما گرفته‌اند و سرنوشت این شخصیت در فیلم‌های مجموعهٔ مردان ایکس هم مشخص نشده است.

John Wick

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) منتشر شده است. کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکسدر نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود که اولین تریلر قسمت سوم فیلم John Wick در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن ماه امسال) منتشر شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده