نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

حضور بازیگران جدیدی در فیلم Bad Boys for Life تایید شد

کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن بازیگران جدیدی از جمله ونسا هاجنز و الکساندر لودویگ به فیلم Bad Boys for Life خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر جدید در فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی آن را تایید و منتشر کرده، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و چارلز ملتون، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Bad Boys (پسران بد) اضافه شده‌اند. در این فیلم شاهد بازگشت ویل اسمیت و مارتین لارنس خواهیم بود و همچنین بازگشت جو پانتولیانو نیز تایید و اعلام شده است. هاجنز، لودویگ و ملتون قرار است نقش اعضای واحد جدید نیروهای پلیس را بازی کنند و زمانی که یک تهدید جدید شهر میامی را تهدید می‌کند، آن‌ها با اعضای قدیمی پسران بد (اسمیت و لارنس) مواجه خواهند شد.

Alexander Ludwig

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اتفاقات و خلاصه داستان فیلم Bad Boys 3 (پسران بد ۳) در دسترس نیست، اما با توجه به اطلاعات جدیدی که به‌تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که ماه آینده ممکن است شاهد شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم باشیم. هاجنز بیشتر برای بازی در سه گانه فیلم High School Musical (موزیکال دبیرستان)، لودویگ بیشتر برای بازی در نقش بیورن آیرن‌ساید در سریال Vikings (وایکینگ‌ ها) و ملتون بیشتر برای بازی در سریال Riverdale (ریوردیل)، شناخته شده‌اند. عادل ال عربی و بلال فلاح که بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند، وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys for Life را براساس فیلمنامه‌ای از کریس برمنر، بر عهده خواهند داشت.

چارلز ملتون

فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در سال ۱۹۹۵، فیلم Bad Boys با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس و به کارگردانی مایکل بی، اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم اسمیت و لارنس نقش دو پلیس شهر میامی را بر عهده داشتند. فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) که دنباله این فیلم بود، نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۲۷۳ میلیون دلار دست پیدا کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده