نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

قسمت اول سریال Deadly Class یک ماه زودتر منتشر شد

شبکه Syfy در یک اقدام غافلگیر کننده قسمت اول سریال Deadly Class را یک ماه زودتر از زمان اصلی شروع پخش، منتشر کرد.

ماه مهر امسال بود که شبکه Syfy (سای‌فای) اعلام کرد که پخش فصل اول سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) از روز چهارشنبه، ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۶ دی امسال) از این شبکه آغاز خواهد شد. فصل اول این سریال که اقتباسی از مجموعه کامیکی به همین نام اثر ریک رمندر از کمپانی ایمیج کمیکز است، در ۱۰ قسمت با زمان حدود یک ساعت برای هر قسمت، تولید شده است. انتشار کامیک‌های ددلی کلس از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و همچنان انتشار نسخه‌های بعدی این کامیک ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین قسمت سریال Deadly Class حدود یک ماه زودتر از انتظار منتشر شده است. شبکه سای فای در یک اقدام غافلگیر کننده قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را به صورت مجانی در صفحه رسمی خود در یوتیوب منتشر کرده است.

با این حال، امکان تماشای قسمت اول سریال Deadly Class توسط افرادی که در آمریکا حضور ندارند، تا به این لحظه ممکن نشده است، اما این احتمال وجود دارد که امکان تماشای این قسمت برای دیگر طرفداران این سریال که در این کشور حضور ندارند، نیز فراهم شود، اما قطعا پخش قسمت اول از فصل اول سریال Deadly Class می‌تواند یک هدیه کریسمس فوق العاده برای طرفداران این مجموعه باشد که استقبال خوبی نیز از این قسمت شده و حتی وب‌سایت Comicbook این قسمت را یکی از بهترین قسمت‌های پایلوت سریال‌های اقتباس شده از دنیای کامیک دانسته است. علاوه بر این، تصویر تبلیغاتی جدیدی از سریال Deadly Class منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سریال Deadly Class

بندیکت وانگ در نقش استاد لین، بنجامین وادسورث در نقش مارکوس، لانا کاندر در نقش سایا، ماریا گابریلا دی فاریا در نقش ماریا، لوک تنی در نقش ویلی، شیوون در نقش برندی، لیام جیمز در نقش بیلی، میشل دووال در نقش چیکو، تیلور هیکسان در نقش پترا، اریکا سرا در نقش خانم د لوکا و هنری رالینز در نقش یورگن دنکه از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Deadly Class حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers: End Game (اونجرز: پایان بازی)، تهیه کنندگی سریال Deadly Class را بر عهده دارند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده