نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

محمدحسین لطیفی به عنوان مجری برنامه هفت انتخاب شد

محمدحسین لطیفی به عنوان مجری برنامه سینمایی «هفت» انتخاب شد.

مدتی پیش اعلام شد که بهروز افخمی قرار است با بازگشت به شبکه سه، اجرای دوباره برنامه «هفت» را برعهده بگیرد. پس از این، بهروز افخمی اعلام کرد به دلیل حضور در یک برنامه‌ی دیگر، از اجرای برنامه «هفت» کناره‌گیری کرده است. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که محمدحسین لطیفی مجری جدید این برنامه‌ی تلویزیونی است. محمدحسین لطیفی سابقه اجرای یک برنامه تلویزیونی دیگر به نام «سینما اکران» را در کارنامه دارد. او همچنین سابقه ساخت فیلم‌های «توفیق اجباری»، «به وقت خماری» و «پاریس تا پاریس» را دارد.

محمد حسین لطیفی پس از انتخاب به عنوان مجری برنامه «هفت» با انتقاد از رویکرد قبلی این برنامه تلویزیونی، به شرح زیر صحبت‌هایی کرد:

من جزو کسانی بودم که هیچ‌گاه رویکرد قبلی «هفت» را قبول نداشتم و قطعا رویکرد من در چالش با مهمانان شیوه متفاوتی خواهد داشت. اینکه مردم را به عیان به تماشای مشکلات سینما بنشانیم و مردم به ما بخندند رویکرد درستی نیست. من رویکرد قبلی را هیچ وقت قبول نداشتم و شاید نیم ساعت از برنامه را می‌دیدم. من علاقه‌ای به تنش‌ها ندارم. رویکرد ما باید مهر و محبت و دوستی باشد. اساسا برنامه «هفت» چالشی است اما این چالش می‌تواند پدرانه باشد یا نوعی موضع‌گیری باشد در نهایت من موضع‌گیری نمی‌کنم.

برنامه «هفت» یک برنامه درباره سینما است که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این برنامه تلویزیونی در سال‌های اخیر بنابر تیم تولید، رویکردهای متفاوتی را تجربه کرده است. پیش از این فریدون جیرانی، رضا رشیدپور و بهروز افخمی این برنامه را اجرا کرده‌اند.

شماکاربران زومجی نیز نظر خود را درباره انتخاب محمدحسین لطیفی به عنوان مجری برنامه هفت با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده