نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازیگران اصلی فصل دوم سریال Narcos: Mexico معرفی شدند

شبکه نتفلیکس بازیگران اصلی فصل دوم سریال Narcos: Mexico (نارکس: مکزیک) را تایید و معرفی کرد.

اواسط این ماه بود که شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Narcos: Mexico برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر اصلی فصل جدید بخش مکزیک سریال Narcos (نارکس) تایید و معرفی شده‌اند. شبکه Netflix اعلام کرد که دیگو لونا، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، قرار است بار دیگر نقش فلیکس گالاردو، رئیس کارتل مواد مخدر مکزیک را در فصل دوم این سریال بازی کند. همچنین اسکوت مک‌ نری، بازیگر سریال Halt and Catch Fire (هالت اند کچ فایر)، سریال Fargo (فارگو) و فیلم Killing Them Softly (کشتار با لطافت)، دیگر بازیگر اصلی فصل دوم سریال Narcos: Mexico خواهد بود. او پیش از این روایتگر داستان فصل اول این سریال بود و در لحظات پایانی فصل اول سریال شاهد حضور شخصیت او نیز بودیم.

 اسکوت مک‌ نری

با اینکه نقش مک‌نری در پایان فصل اول سریال Narcos: Mexico اعلام نشد، اما او قرار است نقش شخصیت والت برسلین را در فصل دوم این سریال بازی کند که او مامور DEA است که برنامه دارد تا جنگ مواد مخدر در مرز جنوبی آمریکا را گسترش دهد تا باعث اختلاف بین فلیکس گالاردو و دیگر سران کارتل مواد مخدر مکزیک شود. او همچنین قرار است بار دیگر داستان و اتفاقات فصل جدید بخش مکزیک سریال Narcos را نیز روایت کند. مک‌نری طی ماه‌های گذشته در فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) و فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) نیز به ایفای نقش پرداخته است. لونا به تازگی برای بازی در سریال Narcos: Mexico، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام در مراسم جایزه انجمن منتقدان فیلم شده است.

هنوز تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال Narcos: Mexico اعلام نشده است، اما در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در شهر مکزیکوسیتی در کشور مکزیک آغاز شده است و انتظار می‌رود مانند چهار فصل گذشته، در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده