نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

لیست کامل بازیگران فیلم Birds of Prey اعلام شد

کمپانی برادران وارنر، لیست کامل بازیگران فیلم Birds of Prey را اعلام کرد. بازیگر نقش شخصیت شرور ویکتور زَز هم در این فیلم مشخص شد.  

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، لیست کامل بازیگران فیلم Birds of Prey با عنوان اصلی Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley (پرندگان شکاری و رهایی رؤیایی یک هارلی کویین) را اعلام کرد و ویکتور زَز، دشمن درجه یک شخصیت محبوب بتمن نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق گزارش‌های جدید، کریس مسینا، بازیگر فیلم Argo (آرگو)، نقش شخصیت شرور ویکتور زَز را در فیلم جدید کمپانی برادران وارنر ایفا خواهد کرد. ویکتور زَز یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که اغلب به عنوان دشمن درجه یک شخصیت ابرقهرمان بتمن از آن یاد می‌شود. این شخصیت توسط آلن گرانت خلق شد و طراح آن نورمن بریفوگل بود و برای اولین مرتبه در مجله شمارهٔ یک بتمن: سایه خفاش (۱۹۹۲) حضور پیدا کرد. ویکتور زَز قاتلی زنجیره‌ای است که معمولاً قربانیان خود را با بریدن گلوی آن‌ها توسط چاقو از پای درمی‌آورد و سپس برای هر قربانی به‌وسیلهٔ چاقو یک علامت شمارشی مشخص روی بدن خود حک می‌کند.

ویکتور زَز یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که اغلب به عنوان دشمن درجه یک شخصیت ابرقهرمان بتمن از آن یاد می‌شود

فیلم Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley که توسط کمپانی برادران وارنر با اقتباس از تعدادی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای ابرقهرمانی دی سی از جمله Harley Quinn (هارلی کویین)، Black Canary (بلک کانری) و Black Mask (بلک ماسک) ساخته خواهد شد، قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) با همین عنوان عجیب روی پردهٔ سینما برود. مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین نیز قرار است برای بار دوم ایفای این نقش را بعد از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در سال ۲۰۱۶ بر عهده بگیرد. این اثر که به قلم کریستینا هادسون نگاشته شده، قرار است به دست کتی یان کارگردانی شود. از بازیگران پیش‌تر معرفی‌شده این فیلم می‌توان به مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس،  جنری اسمالت در نقش بلک کانری، الا جی باسکو در نقش کساندرا کین و ایوان مک‌گرگور در نقش بلک ماسک اشاره کرد.

Harley

از دیگر بازیگران جدید که کمپانی برادران وارنر نام آن‌ها را برای نقش‌آفرینی در این فیلم لیست کرده است می‌توان به استیون ویلیامز، دِرِک ویلسون، دانا لی، فرانسوآ چاوو و متیو ویلیگ اشاره کرد که البته هنوز مشخص نیست این بازیگران قرار است چه نقشی را در این فیلم ایفا کنند.

کتی یان که بیشتر برای کارگردانی فیلم Dead Pigs (خوک‌های مرده) شناخته می‌شود، کارگردانی فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. یان به‌تازگی تأیید کرده که این فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) ساخته خواهد شد. مارگو رابی نیز مدتی پیش از این در یک مصاحبه تأیید کرده بود که این فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر می‌شود. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامهٔ فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد.

همچنین در ادامه می‌توانید زمان‌بندی دیگر آثار سینمایی تأییدشدهٔ دی‌سی کامیکس را مشاهده کنید:

  • فیلم Aquaman (آکوامن) به کارگردانی جیمز وان قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر ماه) روی پردهٔ سینما‌ برود.
  • فیلم Shazam (شزم) به کارگردانی دیوید سندبرگ که مراحل پساتولیدش را پشت سر می‌گذرد قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸) اکران شود.
  • فیلم اختصاصی شخصیت Cyborg (سایبرگ) برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.
  • فیلم Wonder Woman 1984 (واندر وومن ۱۹۸۴) به کارگردانی پتی جنکینز و بازی گل گدوت قرار است در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برای عموم به نمایش درآید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده