// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴

جودی فاستر به عنوان ستاره و کارگردان به بازسازی انگلیسی فیلم Woman at War ملحق می‌شود

طبق اخبار منتشر شده جودی فاستر قرار است به عنوان کارگردان و همچنین بازیگر نقش اول به بازسازی انگلیسی فیلم Woman at War ملحق شود. با زومجی همراه باشید.

براساس اخبار انتشار یافته جودی فاستر، بازیگر سرشناس و برنده‌ی دو جایزه آکادمی اسکار، قرار است به عنوان کارگردان و همچنین بازیگر نقش اول به تیم توسعه‌دهنده پروژه نسخه انگلیسی فیلم ایسلندی Woman at War (زن در جنگ) به کارگردانی بندیکت ارلینگسون اضافه شود. فیلم زن در جنگ که به عنوان نماینده رسمی کشور ایسلند در اسکار ۲۰۱۸ نیز حضور به عمل آورد، روایتگر داستانی کمدی-درام از زنی به نام هالا با بازی هالدورا گیرهاروسدوتیر است که قصد دارد با اقداماتش از آسیب‌های وارده به محیط زیست از جانب صنایع آلوده جلوگیری کند. هالا که یک معلم موسیقی فوق‌العاده است به صورت مخفیانه و ناشناس تنها با یک تیر و کمان در اعتراض به صنایع سنگین و مخرب یکی یکی تیر‌های برق را از کار می‌اندازد. بعد از آن که اقدامات او موجب بی‌میلی سرمایه گذاران چینی جهت ورود به ایسلند می‌شود، به این موضوع پی می‌برد که به خاطر اعمالش در خطری بزرگ قرار گرفته است. در همین حین نامه‌ای به دست او می‌رسد که در آن با خواسته او جهت به سرپرستی گرفتن یک کودک اوکراینی موافقت شده است اما در عین حالی که هالا می‌خواهد به آرزو دیرینه اش یعنی مادر بودن برسد ماموران دولت هر لحظه به هویت واقعی او نزدیک‌تر می‌شوند.

فیلم زن در جنگ برای اولین بار در جشنواره کن به روی پرده رفت و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. فاستر در گفت‌وگویش با خبرگزاری ددلاین می‌گوید:

فیلم زن در جنگ به طور وصف ناپذیری من را هیجان‌زده کرد.

او در ادامه شخصیت اصلی فیلم (هالا) را «جنگجوی سیاره» و «زنی قوی که برای انجام دادن کار درست دست به هرکاری می‌زند» خواند و به این موضوع اقرار کرد که مجذوب مخلوط جسورانه عناصر طنز و احساسی آن شده است. 

از آثار مشهور این بازیگر سرشناس می‌توان به The Silence of The Lambs (سکوت بره‌ها) با بازی به‌یادماندنی آنتونی هاپکینز در نقش هانیبال لکتر، Taxi Driver (راننده تاکسی) با بازی رابرت دنیرو، Contact (تماس) با بازی متیو مک کانهی و ویلیام ادوارد فیکنر، Nell (نل)، Flightplan (نقشه پرواز)، The Accused (متهم)، Little Man Tate (کوچک مردی به نام تیت)، Anna and The King (آنا و شاه)، The Beaver (سگ آبی)، Inside Man (نفوذی) و... اشاره کرد.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده