نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

خلاصه داستان فیلم Spider-Man: Far From Home و فهرست بازیگران اصلی آن منتشر شد

بخش روسی کمپانی والت دیزنی خلاصه داستان و فهرست رسمی بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده است.

در روز شنبه و در حاشیه پنل کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 که با نام CCXP شناخته می‌شود، اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) منتشر شد، اما این تریلر تنها برای افراد حاضر در پنل منتشر شده و قرار است در زمان دیگری به صورت آنلاین منتشر شود، اما هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خلاصه داستان و فهرست بازیگران اصلی دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. این اطلاعات توسط بخش روسی کمپانی والت دیزنی منتشر شده که خلاصه داستان فیلم به همکاری پیتر پارکر با نیک فیوری اشاره می‌کند و همچنین اشاره‌ای به گروه The Elementals (المنتالز) نیز دارد که پیش از این در توصیف تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home به آن اشاره شده بود. طبق این خلاصه داستان:

پیتر پارکر و دوستانش (هم‌کلاسی‌هایش) برای تعطیلات تابستانی به اروپا سفر می‌کنند. در حالی که دوستان پیتر در حال استراحت و خوش گذرانی هستند، او پیشنهاد نیک فیوری را قبول می‌کند تا از راز موجودات مرموزی که باعث ایجاد بلایای طبیعی و ویرانی در سراسر قاره می‌شوند، پرده بردارد.

با توجه به توصیف تریلر فیلم، شخصیت میستریو قرار است به مرد عنکبوتی و نیک فیوری برای دستگیری این موجودات کمک کند که به نظر می‌رسد گروه The Elementals باشند که قدرت‌ آن‌ها عناصر طبیعت هستند که در تریلر عناصر خاک، آب و آتش دیده شده و عنصر باد، چهارمین عضو این گروه است. با این حال، جزئیات بیشتری از این گروه در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در دسترس نیست، اما فهرست بازیگران اصلی این فیلم نیز منتشر شده که تام هالند، ساموئل ال جکسون، جیک جیلنهال، مایکل کیتون، جان فاورو، کوبی اسمالدرز، زندیا و مریسا تومه، از جمله بازیگران اصلی این قسمت خواهند بود که حضور آن‌ها تایید شده است. جیکوب باتالون، تونی ریوولوری، انگوری رایس و رمی هی، دیگر بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home هستند که در این اثر از دنیای مارول به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده