// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳

شمارش معکوس اکران فیلم Avengers: Endgame از سوی مارول آپدیت شد

پس از مشخص شدن تاریخ اکران دقیق فیلم Avengers: Endgame، شمارش معکوس اکران این فیلم در وبسایت مارول به‌روزرسانی شد.

بعد از مدت‌ها انتظار برای رونمایی برادران روسو (جو روسو و آنتونی روسو) و مارول استودیوز از یکی از مورد انتظار‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما کمیک بوکی بالاخره روز جمعه ۱۶ آذر اولین تریلر و نمایش فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌ جویان: پایان بازی) برای طرفداران و هواداران دنیای سینمایی مارول منتشر شد. در کنار رکوردزنی‌های چشمگیر این تریلر در یوتیوب، تاریخ اکران فیلم Avengers: Endgame از اهمیت زیادی برخوردار بود. پس از نمایش تریلر، مشخص شد که این فیلم در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و حال برای هماهنگی با برنامه‌های دنیای سینمایی مارول، وبسایت مارول، روزشمار تاریخ اکران فیلم Avengers: Endgame را آپدیت کرد. در این صورت تنها ۱۳۵ روز تا اکران فیلم باقی مانده است.

مطمئنا انتظار برای یکی از مورد انتظار‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما، درست همانند انتظار برای انتشار اولین تریلر از آن می‌تواند کاری طاقت فرسا باشد. از همین جهت هم برادران روسو کارگردان‌های فیلم انتقام‌جویان: آخر بازی با انتشار توییتی در صفحه کاربری خود از طرفداران این مجموعه بزرگ به خاطر صبر و انتظارشان برای انتشار اولین تریلر قدردانی کردند. شما در ادامه می‌توانید متن این توییت را مطالعه کنید:

این تریلر متعلق است به تمامی کسانی که از ابتدا راه با ما همراه بودند، متعلق به کسانی است که در ادامه به راه ما ملحق شدند و متعلق است به بهترین طرفداران در سرتاسر دنیا. این تریلر متعلق به شماست. 

با کمال تقدیر از صبر شما. برادران روسو

russo brothers/برادران روسو

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت) بی‌شک به عنوان یکی از پر‌مخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌ها تجربه‌ای بزرگ و متفاوت را برای طرفداران دنیای ابرقرمانی مارول و همچنین طرفداران تمام کتاب‌های مصور رقم زد. اما چیزی که در حال حاضر قسمتی از توجهات به آن معطوف شده است این است که بر‌اساس ادعای برادران روسو فیلم انتقام‌جویان: آخر بازی به طور کامل قرار است تجربه‌ای متفاوت‌تر را در اختیار تماشاگران قرار دهد که به خودی خود می‌تواند باعث خشنودی طرفداران شود. جو روسو در این باره می‌گوید:

فکر نمی‌کنم کمیکی وجود داشته باشد که کاملا با فیلم همبستگی داشته باشد.

او در ادامه می‌گوید:

در حال حاظر معتقدم که ما در Avengers 4 درون فضایی کاملا متفاوت و تازه قرار گرفته‌ایم. این موضوع جالبی است اگر بخواهیم به گذشته برگردیم و هرکدام از فیلم‌های مارول را از دیدی متفاوت ببینیم. اما من نمی‌توانم به طور خاصی به یک کمیک اشاره کنم که دارای ارزش بیشتری نسبت به بقیه در ساخت فیلم بوده است.

همانطور که میلیون‌ها بار هم قبلا گفته‌ایم وظیفه ما روایت داستان دنیای سینمایی مارول است نه اقتباس مستقیم و دقیق از کتاب‌های کمیک. من به عنوان یک کارگردان به هیچ وجه علاقه‌ای به روایت داستانی ندارم که در حال حاضر یا در گذشته روایت شده است. اگر قرار باشد من از تمامی اتفاقات و آینده با خبر باشم، پس دیگر هدف از تماشا و ساختن این فیلم‌ها چیست؟ ما دلمان می‌خواهد به طور مداوم تماشاگران‌مان را شوکه کنیم و داستانی که یک دهه پیش با فیلم Iron Man (مرد آهنی ۱) آغاز کرده‌ایم را پیش ببریم.

شما کاربران زومجی در رابطه با این موضوع چه نظری دارید؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده