// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

جو پانتولیانو برای بازی در Bad Boys for Life باز خواهد گشت

جو پانتولیانو قرار است بار دیگر برای ایفای نقش کاپیتان هاوارد ادی در کنار ویل اسمیت و مارتین لارنس به سومین قسمت مجموعه Bad Boys بپیوندد. با زومجی همراه باشید.

بالاخره بعد از ۱۵ سال رویا و آرزوی بسیاری از طرفداران یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های جنایی و کمدی سینما در حال به واقعیت پیوستن است. بعد از انتشار اخبار و شایعات عجیب و ضد و نقیض طی مدتی طولانی در آخر شاهد آن هستیم که چند تن از دوست‌داشتنی‌ترین بازیگران سینما بار دیگر قرار است برای ایفای نقش‌های قدیمی خود در کنار یکدیگر گرد هم بیایند. براساس گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ددلاین جو پانتولیانو، بازیگر نقش کاپیتان هاوارد ادی در کنار ویل اسمیت در نقش مایک و مارتین لارنس در نقش مارکوس قرار است برای سومین بار Bad Boys (پسران بد) را به روی پرده سینما‌ها ببرند.

از آثار مشهور جو پانتولیانو می‌توان به The Fugitive (فراری) با بازی هریسون فورد و تامی لی جونز، Memento (ممنتو) به کارگردانی کریستوفر نولان، The Matrix (ماتریکس) به کارگردانی واچوفسکی‌ها و بازی کیانو ریوز، Empire of the Sun (امپراطوری خورشید) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بازی کریستین بیل جوان، Risky Business (تجارت پرمخاطره) با بازی تام کروز و فیلم The Goonies اشاره کرد.

تا به این لحظه هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با داستان یا سیر روایتی فیلم Bad Boys for Life از سوی کمپانی سونی پیکچرز منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که این سکوت خبری با آغاز مراحل تولید این فیلم که از قضا حدودا یک ماه دیگر آغاز می‌شود شکسته شود و شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری از این اثر باشیم. لازم به ذکر است که فیلم Bad Boys for Life برای اکران در سینما در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

دو قسمت ابتدایی مجموعه پسران بد یعنی Bad Boys و Bad Boys 2 توسط مایکل بی کارگردانی شد. حال قرار است جدید‌ترین قسمت از این مجموعه توسط ادیل ال اربی و بیلال فلاح از روی فیلمنامه نوشته شده توسط پیتر کریگ، نویسنده فیلمنامه Bad Boys 2 و جو کارناهان، نویسنده فیلمنامه فیلم The A Team با بازی بردلی کوپر و کریس برمر کارگردانی شود.  


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده