نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

سریال The Good Place برای فصل چهارم تمدید شد

سریال The Good Place (جای خوب) شبکه NBC برای فصل چهارم نیز تمدید شد.

شبکه NBC به‌صورت رسمی اعلام و تأیید کرد که فصل چهارم سریال The Good Place (جای خوب) که طرفداران زیادی پیدا کرده است، تولید و پخش خواهد شد. فصل چهارم این سریال کمدی قرار است به نویسندگی مایکل شُر ساخته شود. تعداد اپیزودهای فصل چهارم هنوز مشخص نشده است، اما نویسنده این سریال در نظر دارد با تعداد قسمت‌های محدود آن را به پایان برساند. سه فصل نخست این سریال شامل ۱۳ اپیزود می‌شدند و در مجموع حدود ۵.۷ میلیون بیننده داشتند. سایت اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) خبر ساخت فصل چهارم سریال The Good Place را تأیید کرده است. گفتنی است فصل سوم این سریال هنوز روی آنتن قرار دارد و قسمت ویژه‌ای هم از آن برای امروز برنامه‌ریزی شده است. ادامهٔ فصل سوم از اواسط ماه ژانویه (اواخر دی ماه-اوایل بهمن) روی آنتن می‌رود.

داستان سریال The Good Place در مورد شخصیتی با نام النور با نقش‌آفرینی کریستن بل است که شخصی خودخواه است و زندگی خوبی برای خودش و بقیه درست نمی‌کرد و همین شخص سر ماجرایی می‌میرد و بعد از مرگش سر از همان «جای خوب» در می‌آورد که به‌عنوان بهشت شناخته می‌شود و شخصیت مایکل با نقش‌آفرینی تد دنسون برای النور توضیح می‌دهد که وی به بهشت آمده است و زندگی فوق‌‌العاده‌ای با همراه و یار همیشگی‌اش، یعنی شیدی با نقش‌آفرینی ویلیام جکسون هارپر در آنجا خواهد داشت؛ در خانهٔ رؤیایی به همراه دوستان رؤیایی. البته یک مشکل کوچک وجود دارد و آن این است که این النور، آن النوری نیست که دنبالش بودند؛ آن النور شخصیتی فوق‌العاده بود و در سراسر زندگی‌اش کارهای نیک انجام داده بود. همه‌چیز به‌هم ریخته است و حال باید النور و دوستانش تصمیمی بگیرند تا چگونه ماجرا را فیصله دهند؛ پیش از آنکه اتفاق وحشتناکی روی دهد. در فصل دوم النور و دوستانش درمی‌یابند که واقعاً در آن بهشت چه خبر است و مایکل واقعاً کیست. هر دو فصل ابتدایی این سریال همچنان روی سرویس استریم نتفلیکس قرار دارد.

تد دنسون به خاطر بازی در سریال The Good Place نامزد دریافت اِمی شد و رکورد تعداد نامزدی بهترین بازیگر مرد نقش اول در شاخه‌ٔ بهترین سریال‌های کمدی را شکست. او همچنین عنوان بهترین بازیگر مرد سریال‌های کمدی را از «جایزه‌ی انتخاب منتقدین» (Critics’ Choice Television Award) تصاحب کرده است.

در سریال The Good Place بازیگرانی چون تد دنسون، کریستین بل، جمیلا جمیل، ویلیام جکسون هارپر و منی جکینتو حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند که برخی از آن‌ها در فصل دوم نیز حضور داشتند. مایک شر علاوه بر نویسندگی، تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را نیز بر عهده دارد؛ وی شورانر نیز هست. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان به دیوید ماینر، مورگان سکت و درو گادرد اشاره کرد. تهیه‌کنندگی سریال The Good Place را بخش تلویزیونی کمپانی یونیورسال و کمپانی Fremulon بر عهده داشتند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده