نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازیگر سریال Tut به جمع بازیگران فیلم Zombieland 2 اضافه شد

کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن اون جوگیا، بازیگر سریال Tut به جمع بازیگران فیلم Zombieland 2 خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور یک بازیگر جدید دیگر در فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اون جوگیا به جمع بازیگران دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی به نام برکلی را در این فیلم بازی کند که این شخصیت، به شخصیتی نوازنده که دخترها در دام عشق او گرفتار می‌شوند، اما شما از او متنفر خواهید شد، توصیف شده است. جوگیا بیشتر برای بازی در سریال‌هایی چون سریال Victorious (ویکتوریوس)، سریال Twisted و سریال Tut، شناخته شده و او در فیلم Son of Shaft (پشر شفت) و سریال Now Apocalypse نیز به ایفای نقش پرداخته است.

پیش از این نیز زوئی دویچ پس از توافق با کمپانی سونی پیکچرز به جمع بازیگران دنباله فیلم Zombieland اضافه شده بود. علاوه بر دویچ و جوگیا، جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا و ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Zombieland 2 باز خواهند گشت. روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Zombieland بازگشته‌اند. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه ژانویه سال آینده (دی یا بهمن امسال) در جورجیا آغاز خواهد شد

فیلم Zombieland که با بودجه‌ای معادل ۲۵ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۰۹ اکران و موفق شد بیش از ۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. اتفاقات فیلم Zombieland 2 یک دهه پس از اتفاقات قسمت اصلی در یک دنیای پر از زامبی جریان دارد که شخصیت‌های اصلی فیلم باید با زامبی‌های جدیدی مواجه شوند که نسبت به قسمت اول متحول شده‌اند. با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم مورد انتظار در دسترس نیست.

فیلم Zombieland 2 برای اکران در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده