نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹

سریال Daredevil پس از سه فصل لغو شد

در ادامه لغو سریال‌های مارولی نتفلیکس، این شبکه سریال Daredevil را نیز پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن لغو کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Daredevil (دردویل) پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن لغو شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شبکه نت فلیکس تصمیم به لغو ادامه پخش این سریال گرفته است و این سریال برای فصل چهارم تمدید نخواهد شد. در بیانیه منتشر شده، شبکه نتفلیکس گفت:

سریال Daredevil قرار نیست برای فصل چهارم به نتفلیکس بازگردد. ما به فصل گذشته و نهایی این سریال که از این شبکه منتشر شد، بسیار افتخار می‌کنیم و اگرچه این اتفاق می‌تواند برای طرفداران دردناک باشد، اما ما احساس می‌کنیم که پایان بندی فصل سوم بهترین فرصت برای خاتمه دادن به آن بود. ما از اریک اولسن، نویسندگان سریال، افرادی که در پشت صحنه ساخت سریال حضور داشتند و بازیگران سریال به خصوص چارلی کاکس، بازیگر نقش دردویل و از تمامی طرفدران که طی این سال‌ها از این سریال حمایت کردند، بسیار سپاسگذار هستیم. در حالی که کار این سریال در شبکه نتفلیکس به پایان رسیده است، اما سه فصل آن در طی سال‌های آینده در سرویس استریم نتفلیکس باقی خواهد ماند و این در حالی است که شخصیت دردویل در دیگر پروژه‌های آینده مارول به حیات خود ادامه خواهد داد.

Daredevil

بدین ترتیب، سریال Daredevil تبدیل به سومین سریال مارولی تبدیل شد که توسط شبکه Netflix لغو شده‌اند. پیش از این، نتفلیکس دو سریال Luke Cage (لوک کیج) و سریال Iron Fist (آیرون فیست) را پس از ساخت و انتشار دو فصل از آن لغو کرده بود و در حال حاضر تنها سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) برای فصل سوم و سریال The Punisher (پانیشر) برای فصل دوم، برای سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. با این حال، از سریال Daredevil به‌عنوان پرچمدار سریال‌های مشترک نتفلیکس و مارول نام برده می‌شد که در حال حاضر آینده این همکاری چندان روشن و شفاف نیست، اما با توجه به بیانیه این شبکه، می‌توان انتظار ساخت سریال‌های جدید و فرعی باشیم.

فصل سوم سریال Daredevil در ماه مهر امسال منتشر شد و این فصل با نمایش یک کلیف هنگر از آینده شخصیت بولز آی (Bullseye) به پایان رسید که به نظر می‌رسید این شخصیت قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فصل چهارم این سریال باشد. با اینکه بسیاری امیدوار هستند تا سریال Daredevil توسط شبکه استریم دیزنی پلاس احیا شود، اما در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که دیزنی تمایلی به انجام آن ندارد و این کمپانی به دنبال ادامه دادن برنامه‌های فعلی خود است. با این حال، با توجه به بیانیه نتفلیکس باید در آینده منتظر معرفی سریال‌های جدید براساس مجموعه مارول توسط این شبکه باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده