نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

زوئی دویچ به جمع بازیگران دنباله فیلم Zombieland پیوست

زوئی دویچ به اولین بازیگر جدیدی تبدیل شد که به جمع بازیگران دنباله فیلم Zombieland اضافه شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) تایید و اعلام شده است. منابع نزدیک به ورایتی اعلام کرده‌اند که زوئی دویچ پس از توافق با کمپانی سونی پیکچرز برای بازی در دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) قرارداد همکاری امضا کرده است. با این حال، جزئیات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است. علاوه بر دویچ، جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا و ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Zombieland 2 باز خواهند گشت. روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Zombieland بازگشته‌اند.

فیلم Zombieland 2 برای اکران در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه ژانویه سال آینده (دی یا بهمن امسال) در جورجیا آغاز خواهد شد. فیلم Zombieland که با بودجه‌ای معادل ۲۵ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۰۹ اکران و موفق شد بیش از ۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. اتفاقات فیلم Zombieland 2 در یک دنیای پر از زامبی جریان دارد که شخصیت‌های اصلی فیلم باید با زامبی‌های جدیدی مواجه شوند که نسبت به قسمت اول متحول شده‌اند. با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم مورد انتظار در دسترس نیست.

دویچ بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Vampire Academy (آکادمی خون‌آشام‌ها)، فیلم Why him? (چرا او؟)، فیلم Before I Fall (پیش از آنکه بمیرم) و فیلم Flower (گل)، شناخته می‌شود. او در تابستان امسال در فیلم Set It Up محصول شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخته و همچنین او در سریال The Politician، محصول جدید شبکه نتفلیکس که با همکاری رایان مورفی در دست ساخت است، نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. فیلم Buffaloed نیز فیلم بعدی دویچ است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده