نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

هیو جکمن این هفته سورپرایز بزرگی برای طرفداران خواهد داشت

هیو جکمن، بازیگر نقش شخصیت ولورین در دنیای مردان ایکس، طبق گفته خودش قرار است خبر بزرگی به طرفداران بدهد که البته بعید است در مورد بازگشتش برای ایفای نقش شخصیت ولورین باشد.

با وجود آنکه پس از نمایش فیلم تحسین‌شده و متفاوت Logan (لوگان)، هیو جکمن اعلام کرد برای همیشه چنگک‌هایش را به دیوار آویخته است و دیگر قرار نیست نقش شخصیت فوق‌العاده محبوب Wolverine (ولورین) را ایفا کند، اما هنوز هم بسیاری از طرفداران امیدوارانه منتظر اعلام خبری در مورد بازگشت احتمالی این بازیگر برای ایفای نقش دوباره محبوب‌ترین شخصیت مجموعهٔ مردان ایکس هستند. حال دوباره امید این دسته طرفداران با انتشار توییتی جدید از این بازیگر که صبح دیروز منتشر شد، بالا رفته است؛ هیو جکمن در توییت خود اعلام کرده بود که خبرهای مرموزی در راه است و پنج‌شنبه وی آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

در طول پخش اپیزود روز دوشنبه برنامهٔ The Today Show، هیو جکمن توییتی را به همراه ویدئو منتشر کرد که در آن توییت مجریان برنامه اعلام کردند این بازیگر محبوب استرالیایی مهمان ویژه برنامهٔ روز پنج‌شنبه (آخر همین هفته) خواهد بود که قرار است خبرهای بزرگی به طرفداران بدهد. هیو جکمن در توییت خود چنین نوشت:

شما را در اپیزود روز پنج‌شنبه برنامه The Today Show خواهم دید و یک خبر ویژه برای‌تان دارم.

یکی از میزبانان این برنامه نیز در این ویدئو چنین گفت:

همچنین می‌خواهیم به یک موضوع بسیار هیجان‌انگیز دیگر اشاره کنیم؛ مرد همیشه جذاب سینما، هیو جکمن، در اپیزود روز پنج‌شنبه برنامهٔ The Today Show حضور خواهد داشت، آن هم با یک خبر دسته اول و اختصاصی. در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم آن خبر چیست، اما مطمئن باشید که ارزش صبر کردن را دارد، قول می‌دهم.

به احتمال فراوان خبری که هیو جکمن می‌خواهد بدهد ربطی به بازگشت دوباره برای ایفای نقش ولورین نخواهد داشت و در مورد نقشی جدید سخن خواهد گفت. اوایل این ماه بود که وی بار دیگر گفت که برای همیشه کارش با شخصیت ولورین تمام شده است و هیچ قصدی هم برای ایفای دوبارهٔ نقش این شخصیت بی‌اعصاب و دوست‌داشتنی ندارد.

به احتمال فراوان خبری که هیو جکمن می‌خواهد بدهد ربطی به بازگشت دوباره برای ایفای نقش ولورین نخواهد داشت و در مورد نقشی جدید سخن خواهد گفت

او در گفت‌وگوی اخیرش با برنامه هفتگی Sunday Today اذعان داشته است که ولورین به طور قطع به پردهٔ سینما‌ بازمی‌گردد؛ اما طرفداران نباید انتظار مواجه شدن با صورت ولورین قدیمی را داشته باشند:

ولورین قطعاً بازمی‌گردد. یک نفر بالأخره اختیار او را در دست می‌گیرد، اما من دیگر قرار نیست این نقش را ایفا کنم؛ اما رایان رینولدز بی‌وقفه به صورت بی‌رحمانه‌ای این را از من می‌خواهد.

جالب است بدانید که وی در مصاحبه با سایت MTV News نیز در مورد احتمال ایفای دوبارهٔ نقش شخصیت ولورین گفته بود:

وقتی که فیلم Deadpool (ددپول) را تماشا کردم با خودم گفتم اوه! این عالیه فیلم! فقط الان بحث مهم، زمان برگشته (ایفای دوبارهٔ نقش ولورین). اما خب بگذارید این طور بگویم که این موضوع مثل این می‌ماند که در یک مهمانی عالی و بزرگ حضور دارید و در آنجا نزدیک یک ساعت و نیم می‌رقصید، اما بعد ناگهان به خود می‌گویید خب بس است دیگر، دیگر وقت رفتن است! اگر بیشتر از این بمانم، اصلاً اتفاق خوبی نخواهد افتاد. الان وقت رفتن است.

هشدار! خواندن این مطلب بخش‌های از داستان فیلم Logan را فاش می‌کند

.

.

همچنین سیمون کینبرگ، تهیه‌کنندهٔ فیلم Logan با اشاره به این موضوع که فیلم مشترک دو شخصیت بسیار محبوب ددپول و ولورین ساخته نخواهد شد، سطل آبی روی آتشِ هیجان طرفداران ریخت که بی‌صبرانه منتظر فیلمی کراس‌اور از این دو شخصیت دوست‌داشتنی بودند. هر دو شخصیت در اولین فیلم‌های ابرقهرمانی با درجهٔ سنی بزرگسال (R) حضور داشتند و انقلابی را در ژانر نخ‌نماشده‌ٔ ابرقهرمانان به وجود آورند. پس از موفقیت‌های فراوان دو فیلم Logan و Deadpool، بسیاری انتظار داشتند که ولورین و ددپول در فیلمی از مجموعهٔ مردان ایکس در کنار یکدیگر حضور پیدا کنند، اما خب در این میان یک مشکل کوچک وجود داشت که به نظر تا مدت‌ها حسرت به دل طرفداران مجموعهٔ مردان ایکس خواهد گذاشت؛ شخصیت ولورین در سال ۲۰۱۷ در فیلم بلاک‌باستری Logan قطع یقین جان خود را از دست داد و همچون شخصیت ماکسیموس دسیموس مریدیوس در فیلم Gladiator (گلادیاتور)، راهی منطقی برای بازگشت آن نیست.

Logan

فیلم Logan، آخرین نقش‌آفرینی هیو جکمن در نقش شخصیت بسیار محبوب کمیکی، یعنی ولورین بود. هیو جکمن بعد از ۱۷ سال حضور در مجموعهٔ مردان ایکس و بازی در چندین فیلم از این مجموعه و هم‌چنین نقش‌آفرینی در سه فیلم جداگانه شخصیت ولورین، سرانجام سال گذشتهٔ میلادی برای آخرین بار در نقش این ابرقهرمان ظاهر شد. فیلم Logan که کارگردانی آن بر عهده جیمز منگلد بود، بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدان سینما و طرفداران مجموعهٔ مردان ایکس و شخصیت ولورین قرار گرفت و می‌توان گفت این فیلم پایانی دراماتیک بر شخصیت قدیمی و دوست‌داشتنی جیمز هاولت/ولورین بود. فیلم Logan با بودجه ۹۷ میلیون دلاری، ۶۱۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. از بازیگران این فیلم می‌توان به هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک، ریچارد ای گرانت، استیون مرچنت و دافنه کین اشاره کرد.

گفتنی است هیو جکمن در انیمیشن سینمایی/استاپ موشن Missing Link (لینک گم شده) کمپانی آناپورنا پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا، یکی از صداپیشگان اصلی خواهد بود و اولین تریلر آن تقریباً دو هفتهٔ پیش منتشر شد. انیمیشن Missing Link پنجمین اثر سینمایی کمپانی تحسین شده لایکا است. هیو جکمن در نقش سر لیونل فراست، زوئی سالدانا در نقش آدلینا فراتنایت، زک گالیفیاناکیس در نقش آقای لینک، اما تامپسون، استفن فرای، تیموتی اولیفانت،‌ مت لوکاس، دیوید ویلیامز، آمریتا آکاریا و چینگ والدز آران، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Missing Link حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن استاپ موشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Missing Link برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کریس باتلر، کارگردان انیمیشن ParaNorman و نویسنده انیمیشن Kubo and the Two Strings، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن/استاپ موشن را بر عهده داشته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده