// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

صحبت‌های هیو جکمن درباره بازگشت ولورین به سینما

هیو جکمن، بازیگر کاراکتر ولورین طی آخرین گفت‌و‌گویش به این موضوع اشاره کرد که ولورین بالاخره باز خواهد گشت. با زومجی همراه باشید.

در حالی که سفر بلند هیو جکمن در قالب شخصیت فوق محبوب Wolverine (ولورین) با فیلم تحسین شده Logan (لوگان)، ساخته جیمز منگولد در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید، طرفداران دنیای ابرقهرمانی X-Men (مردان ایکس) به دنبال جوابی برای این سوال هستند که چه سرنوشتی در انتظار این شخصیت است؟ آیا والت دیزنی قصد دارد بعد از نهایی شدن مراحل ادغامش با فاکس در کنار ولورین تمام کاراکتر‌های دنیای مردان ایکس را ریبوت کند؟ تا این لحظه هیچ جواب قطعی‌ای برای این سوال‌ها در دسترس طرفداران قرار نگرفته و تمامی این موضوعات تنها در حد یک تئوری و نظریه هستند، اما در عین حال جکمن به یکی از مهم‌ترین سوالات ما به عنوان مخاطبان و دوستداران ولورین در نهایت جواب داده است.

او در گفت‌وگوی اخیرش با برنامه هفتگی Sunday Today اذعان داشته است که ولورین به طور قطع به پرده سینما‌ها باز خواهد گشت؛ اما طرفداران نباید انتظار مواجه شدن با صورت ولورین قدیمی را داشته باشند. شما در ادامه می‌توانید شرح این گفتگو صورت گرفته را مطالعه کنید:

ولورین قطعا باز خواهد گشت. یک نفر بالاخره اختیار او را در دست می‌گیرد.

ویلی گیست، مجری برنامه متذکر می‌شود که احتمالا آن یک نفر جکمن نخواهد بود و جکمن می‌گوید:

نه من دیگر قرار نیست این نقش را ایفا کنم؛ اما رایان [رینولدز] بی‌وقفه به صورت بی‌رحمانه‌ای این را از من می‌خواهد.

جکمن با به میان آوردن این صحبت قصد دارد به پیشنهاد‌های فراوان رایان رینولدز، بازیگر نقش Deadpool (ددپول) برای حضور در اثری مشترک از شخصیت‌های ددپول و ولورین اشاره کند. با وجود این که این دو بازیگر تنها در فیلم نسبتا ضعیف X-Men Origins: Wolverine در کنار یکدیگر ظاهر شدند، اما جکمن مرتبا از صورت گرفتن و به واقعیت تبدیل شدن این موضوع در فیلم‌های ددپول سر باز می‌زند. این مسئله فقط به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خلاصه نمی‌شود؛ به طوری که بار‌ها شاهد شوخی‌های یک‌طرفه ددپول با جکمن بودیم؛ از منگنه کردن عکس هیو جکمن به صورت رینولدز در قسمت اول گرفته تا جعبه موسیقی ولورین مرده بعد از اکران لوگان.

deadpool/wolverine/ددپول/ولورین

جالب است بدانید که طی یکی دیگر از مصاحبه‌های جکمن با Yahoo Entertaiment (یاهو اینترتینمنت)، از او پرسیده شد که اگر دنباله فیلم ددپول توسط جیسون ریتمن (کارگردان آخرین فیلمی که هیو جکمن در آن حضور داشته است؛ یعنی فیلم Front Runner) کارگردانی شود، حاضر است بار دیگر برای ایفای نقش ولورین به هالیوود برگردد؟ جکمن در پاسخ به این سوال می‌گوید:

رایان رینولدز از شما خواسته که این سوال را از من بپرسید؟ چون که به نظر شبیه یک سوال انحرافی است.

من جیسون ریتمن را دوست دارم؛ همچنین رایان رینولدز را. اما متاسفم رایان، در حال حاضر باید بیشتر از این‌ها تلاش کنی که من راضی شوم.

جکمن در کنار سر باز زدن از هرگونه جواب در رابطه با دوران بازنشستگی ابرقهرمانی‌اش، یاهو اینترتینمنت را به عنوان مجرا و وسیله‌ای جهت برآورده کردن خواسته‌های رینولدز محکوم کرد. شما در ادامه می‌توانید پست توییتری یاهو اینترتینمنت، در رابطه با این موضوع را مشاهده کنید:

هیو جکمن/Hugh jackman

متاسفیم رایان رینولدز، ما تلاشمان را کردیم.

مطمئنا تا اینجای کار، رینولدز متوجه این موضوع شده است که قرار نیست در کنار جکمن به نقش آفرینی ددپول بپردازد؛ اما آنطور که به نظر می‌رسد او نیز در نقطه مقابل دست از تلاش‌هایش به هر نحوی هم که شده برنمی‌دارد. رینولدز در مصاحبه‌اش با EW می‌گوید:

من فکر می‌کنم قانع کردن هیو به بازگشت تقریبا غیر ممکن است؛ اما در این دنیا من هیچ انسانی را به اندازه او دوست ندارم. همینطور به عنوان یک دوست. او بهترین است.

من دلم برای لوگان تنگ شده و دوست دارم جکمن این نقش را دوباره بازی کند. من جزو کسانی هستم که هر وقت هیو را می‌بینیم می‌گوییم: «لطفا فقط یک بار دیگر. این کار را با هم انجام می‌دهیم. خیلی خوش می‌گذرد.» اما او همیشه مخالفت می‌کند.

بی‌شک والت دیزنی بعد از خریداری فاکس از محبوبیت بیش از حد ولورین بین دوستداران شخصیت‌های کمیک بوکی غافل نمی‌ماند و برای او بازیگر جایگزینی را در نظر می‌گیرد؛ اما تا رسیدن آن زمان، رایان رینولدز و طرفداران قدیمی ولورین دست از اصرارشان برای بازگشت هیو جکمن برنمی‌دارند.

نظر شما کاربران زومجی در این رابطه چیست؟ آیا به نظر شما ممکن است این مخالفت‌ سخت هیو جکمن توسط رایان رینولدز در هم کوبیده شود؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده