نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

الساندرو نیوولا نخستین بازیگر فیلم The Sopranos خواهد بود

الساندرو نیوولا، بازیگر فیلم‌هایی چون Face/Off و Jurassic Park به لیست بازیگران فیلم پیش درآمد The Sopranos اضافه شد.

اولین بازیگر فیلم مورد انتظار پیش درآمد The Sopranos (سوپرانوز) معرفی شد. طبق گزارش سایت وِرایتی، الساندرو نیوولا، بازیگر فیلم Face/Off (تغییر چهره)، در فیلم پیش‌ درآمدی از سریال The Sopranos با عنوان The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک)، نقش شخصیت اصلی دیکی مولتیسانتی را ایفا خواهد کرد. در سریال The Sopranos این شخصیت نقش پدر درگذشته شخصیت کریستوفر مولتیسانتی با نقش‌آفرینی مایکل امپریولی را داشت. شخصیت کریستوفر مولتیسانتی از آن دسته افرادی بود که در مافیایی نیوجرسی به یک‌باره مشهور شد.

شخصیت تونی سوپرانو از شخصیت دیکی مولتیسانتی به‌عنوان استاد و راهنمای خود یاد می‌کرد؛ این در حالی است که این شخصیت خیلی پیش از اتفاقات سریال کشته شده بود و هم تونی و هم عمو جونیور در صحبت‌های خود زیاد به این شخصیت اشاره می‌کردند و از وی همواره به‌عنوان یکی از سرکرده‌های خانواده‌های مافیایی که همیشه در حال تلاش بود و همچنین شخصی خوش‌پوش و خوش‌تیپ بود یاد می‌کردند.

گفتنی است الساندرو نیوولا آمریکایی از بازیگران مشهور سینمای هالیوود است که در فیلم‌های معروفی چون Jurassic Park III (پارک ژوراسیک ۳)، The Neon Demon (شیطان نئونی)، Coco Before Chanel (کوکو قبل از شانل) و فیلم تحسین‌شدهٔ You Were Never Really Here (تو هرگز واقعاً اینجا نبودی) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. آخرین نقش‌آفرینی این بازیگر مربوط به فیلم درام و رمانتیک Disobedience (نافرمانی) سباستین للیو می‌شود که وی در این فیلم با ریچل وایس و ریچل مک‌آدامز همبازی بود. نخستین نمایش فیلم Disobedience در طی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو بود که با استقبال منتقدان همراه شد و این فیلم با بودجهٔ ۶ میلیون دلاری، فروش ناچیز ۷ میلیون دلاری در گیشه داشت.

Sopranos - سوپرانوز

فیلم پیش‌ درآمد مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos با عنوان رسمی The Many Saints of Newark روی پردهٔ سینما خواهد رفت و سه ماه پیش نیز اعلام شد آلن تیلور که برای فعالیت در پروژه تولید سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، سریال Lost (لاست)، فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و همچنین فیلم Terminator Genisys (نابودگر: جنسیس) شناخته شده، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. فیلم پیش درآمد The Many Saints of Newark قرار است برخی حفره‌های داستانی مهم مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos را برای بینندگان این سریال روشن سازد و از همین رو سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای انجام این امر، شخصیت‌های جدیدی را نیز به داستان کلی این مجموعه اضافه کنند.

الساندرو نیوولا قرار است نقش شخصیت دیکی مولتیسانتی را که تونی سوپرانو از وی همواره به‌عنوان یکی از سرکرده‌های خانواده‌های مافیایی که همیشه در حال تلاش بود و همچنین شخصی خوش‌پوش و خوش‌تیپ بود یاد می‌کرد، ایفا کند

سریال سوپرانوز از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ روی آنتن شبکه HBO رفت و تقریباً ۱۱ سالی از پخش این سریال بی‌نظیر می‌گذرد. اولین قسمت The Sopranos در تاریخ ۱۰ ژانویه سال ۱۹۹۹ روی آنتن رفت و پس از ۸۶ قسمت، سرانجام با پخش قسمت Made in America، در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷، به کار خود پایان داد. جیمز گاندولفینی فقید و دوست‌داشتنی نقش اصلی این سریال را بر عهده داشت و نقشی بی‌نظیر از خود در تاریخ آثار تلویزیونی بر جای گذاشت. در طول پخش شش فصل The Sopranos، شخصیت‌ها چنان باورپذیر شدند که بیننده خود را بخشی از داستان‌های این مجموعه می‌دانست. پخش آخرین قسمت این سریال سبب ایجاد سؤالات زیادی برای بینندگان در مورد سرنوشت خانوادهٔ اصلی داستان شد و از همان زمان حدس‌هایی زده شد که روزی فیلمی یا شاید فصلی جدید برای پاسخ به آن دسته سؤالات ساخته شود که سرانجام سازندگان تصمیم به ساخت فیلمی سینمایی گرفتند.

طبق گزارشات قبلی، داستان کلی این فیلم حول محور پنج شخصیت اصلی می‌چرخد؛ شخصیتی با عنوان «تونی جوان»، بخشی از خط سیر داستانی فیلم خواهد بود که داستان آن در دوره شورش‌های نیوآرک در دههٔ ۶۰ میلادی جریان دارد و داستان رقابت‌های بین گروه‌های مافیایی ایتالیایی و آفریقایی-آمریکایی را روایت می‌کند. علاوه بر شخصیت «تونی جوان»، شخصیت کریستوفر مولتیسانتی نیز به احتمال فراوان در این فیلم حضور خواهد داشت. سایت That Hashtag Show همچنین جزئیاتی دیگر را فاش کرد که یکی از آن‌ها احتمال حضور شخصیتی جدید با نام آلدو مولتیسانتی است که احتمالاً نقش شخصیت پدربزرگ تونی سوپرانوی بزرگ را ایفا خواهد کرد و وی شخصیتی باهوش و جذاب توصیف شده است.

یادآوری می‌کنیم آلن تیلور سابقهٔ کارگردانی شش قسمت از فصل آخر سریال The Sopranos را در کارنامه دارد و به‌خوبی با این مجموعه آشنا است. همچنین لازم به ذکر است که لارنس کانر، یکی دیگر از افرادی که در پروژه تولید سریال The Sopranos همکاری داشته، قرار است به عنوان یکی از نویسندگان در این پروژه حضور داشته باشد. نویسندگی فیلمنامه‌ٔ این اثر پیش درآمد بر عهده‌ٔ دیوید چیس، خالق سریال The Sopranos است. همچنین دیوید چیس، تهیه‌کنندگی این اثر را هم بر عهده دارد و نیکول لمبرت کار تهیه‌کنندگی اجرایی را انجام خواهد داد. کمپانی نیولاین سینما (New Line Cinema) این فیلم را خواهد ساخت.

هنوز تاریخ اکران فیلم پیش‌ درآمد The Many Saints of Newark اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده