نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

اولین تصویر از فیلم Monster Hunter منتشر شد

سایت IGN اولین تصویر از نسخهٔ سینمایی Monster Hunter (شکارچی هیولا) را منتشر ساخت که در این تصویر شاهد حضور میلا یوویچ، بازیگر اصلی فیلم هستیم.

اولین تصویر از مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Monster Hunter (شکارچی هیولا) کمپانی کنستانتین فیلم (Constantin Film) توسط سایت IGN منتشر شد و در این تصویر شاهد حضور دو بازیگر اصلی هستیم و لباس‌های آن‌ها تا حد زیادی به لباس‌های شخصیت‌های دنیای بازی این مجموعه شباهت دارد.

پس از چندین سال شایعه و منتشر شدن گزارش‌های مختلف راجع به ساخت اقتباس سینمایی مجموعه بازی‌های ویدیویی Monster Hunter، سرانجام چند ماه پیش بود که کمپانی کپکام (Capcom) به‌صورت رسمی ساخت فیلمی سینمایی از این مجموعه را تأیید و اعلام کرد. در بیانیهٔ رسمی کمپانی کپکام راجع به ساخت این فیلم سینمایی چنین آمده بود که داستان فیلم در مورد دو قهرمان از دو دنیای متفاوت است که باید با یکدیگر همکاری کنند و در کنار هم با هیولاها مبارزه کنند و دنیا را نجات دهند. پیش‌تر اعلام شده بود که مراحل ساخت فیلم جدید کمپانی کنستانتین فیلم از سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری شروع می‌شود و حال با انتشار تصویری از این فیلم، گویا مراحل فیلمبرداری طبق همان تاریخ از پیش‌ تعیین‌شده آغاز شده است. اولین تصویر منتشرشده از فیلم Monster Hunter را در پایین مشاهده می‌کنید:

Monster Hunter

در تصویر منتشرشده شاهد حضور میلا یوویچ در نقش شخصیت اصلی و قهرمان داستان، یعنی ناتالی آرتمیس هستیم؛ شخصیتی جدید و اورجینال که در مجموعه بازی‌های Monster Hunter نبوده است. همچنین در این تصویر شاهد حضور تونی جا، (بازیگر فیلم Fast & Furious 7) هستیم که قرار است نقش شخصیت هانتر را در نسخهٔ سینمایی این مجموعه بازی کند. همان‌طور که گفتیم میلا یوویچ نقش شخصیتی به نام آرتمیس را ایفا خواهد کرد که عضو پیشین تیم ارتش سازمان ملل بوده است. وی بنا بر دلایلی از کار خود اخراج می‌شود و به دنیایی که در آن هیولاها جولان می‌دهند، تبعید می‌شود. در این دنیا، شخصیتی که میلا یوویچ نقش آن را ایفا می‌کند، با شخصیتی به نام هانتر تیمی تشکیل می‌دهند و این دو نفر با همکاری یکدیگر باید پورتال بُعد زمان و مکان را ببندند تا هیولاها نتوانند وارد کرهٔ زمین شوند. کمپانی اسکرین جمز (Screen Gems) خلاصه داستان رسمی فیلم Monster Hunte را نیز به‌صورت رسمی منتشر کرد که به شرح زیر است:

در آن سوی دنیای ما، دنیایی دیگر وجود دارد: دنیای هیولاهای خطرناک و قدرتمند که بر قلمروی خویش با سبعیت و ددمنشی فرمانروایی می‌کنند. هنگامی که ستوان ناتالی آرتمیس به همراه سربازان وفادارش از دنیای ما به دنیای جدید منتقل می‌شود، این ستوان خونسرد و خوددار، با شوکه‌کننده‌ترین اتفاق زندگی خود مواجه خواهد شد. آرتمیس در نبرد نومیدانه، سخت و از روی استیصال در برابر دشمنان غول‌پیکر با قدرت‌های باورنکردنی و غیرقابل مهار و حملاتی وحشتناک، با مردی مرموز، تیمی دونفره را تشکیل می‌دهد که راهی برای مبارزه با هیولاها را یافته است.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، شخصیت هانتر همچون بازی‌های این مجموعه، شمشیر دندانه‌دار بزرگی را بر دوش حمل می‌کند. وی همچنین کمان نسبتاً بزرگی نیز در دست دارد و لباس ظاهری این شخصیت شباهت زیادی به Field Team Leader در بازی Monster Hunter: World دارد و باید گفت علاوه بر لباس، شمشیر نیز دقیقاً از روی بازی گرفته شده است و شخصیتی این شمشیر را در دست داشت که قابل بازی نبود.

قرار است مناظر پرصخره و سنگی زیادی را در فیلم به تصویر بکشیم؛ این مناظر را از دل صحرا بیرون خواهیم آورد؛ بخش اعظم فیلم در مکان‌های زیرزمینی و مخفی به تصویر کشیده خواهد شد و همچنین مناطق سرسبز و باشکوه زیادی را در فیلم خواهیم داشت

شخصیت آرتمیس نیز دو شمشیر در پشت، یک پرتاب‌کنندهٔ تیر چسبیده بر دست و یک چاقو در غلاف دارد؛ تقریباً همان وسایلی که میلا یوویچ پیش‌تر در صفحهٔ اینستاگرام خود به نمایش گذاشته بود.

پاول اندرسون، کارگردان این فیلم، در مصاحبه‌ای تلفنی با خبرنگار سایت IGN گفته بود با وجود اینکه شخصیت آرتمیس، شخصیتی جدید است، اما زره و تمام وسایلی که این شخصیت با خود حمل می‌کند، کاملاً برگرفته‌شده از وسایل دنیای بازی است. وی در مورد عکس منتشرشده نیز چنین گفت:

زیبایی لباس شخصیت‌ها و همچنین مناظر این فیلم از بازی Monster Hunter گرفته شده و در این تصویر به‌خوبی این موضوع مشخص است.

به‌عنوان مثال زره سینه شخصیت آرتمیس کاملاً همان زره‌ای است که از هیولای Odogaron در بازی Monster Hunter: World گرفته شده است. پاول اندرسون همچنین در مورد شخصیت آرتمیس چنین گفت:

وی به‌نحوی بازیکن این بازی است؛ آرتمیس آواتار تماشاچیان است و راهی است برای آن‌ها برای ورود به دنیای هیولاها.

لوکیشن فیلمبرداری فیلم Monster Hunter در منطقهٔ آتلانتیس دیونز در کشور آفریقای جنوبی است؛ منطقه‌ای صحرایی که پوشیده از شن‌های روان است و در نزدیکی شهر کیپ تاون قرار دارد. پاول اندرسون در مورد لوکیشن این فیلم نیز چنین گفت:

قرار است مناظر پرصخره و سنگی زیادی را در فیلم به تصویر بکشیم؛ این مناظر را از دل صحرا بیرون خواهیم آورد. بخش اعظم فیلم در مکان‌های زیرزمینی و مخفی به تصویر کشیده خواهد شد. همچنین مناطق سرسبز و باشکوه زیادی را در فیلم خواهیم داشت و فضای کلی فیلم بیشتر به بازی Monster Hunter: World می‌خورد. در نهایت نیز نقطهٔ اوج این مناظر در فیلم، مربوط به تمدن‌های باستانی می‌شود که به کرات در مجموعه بازی‌های Monster Hunter به آن‌ها پرداخته شده است.

وی سخنان خود را چنین ادامه داد:

ایدهٔ تمدن‌های باستانی در لایه‌های زیرین اثر وجود داشت و هنگامی که بازی می‌کنید، گاه خود را در خرابه‌هایی می‌بینید و مبهوت این صحنه‌ها می‌شوید؛ تمدن‌های عظیم و پیشرفته‌ای که به دست خودشان نابود شدند. یکی از این تمدن‌های به نابودی کشیده‌شده، اهمیت به‌سزایی در پردهٔ نهایی فیلم خواهد داشت. در مجموع مناظر مختلفی را در فیلم شاهد خواهیم بود. البته بگویم نه آنقدر منظره که با پنجاه ساعت بازی کردن Monster Hunter: World خواهید دید، اما فکر می‌کنم برای یک فیلم دو ساعته، تصاویر و منظره‌های زیبا و جذابی را تماشا خواهید کرد.

چندی پیش از پاول اندرسون پرسیده شد که کدام شخصیت‌های بازی در فیلم حضور خواهند داشت که وی تأیید کرد که شخصیت‌های چون The Handler ،The Admiral ،Aiden و Palicoes در فیلم حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسد بیش‌تر شخصیت‌های اصلی که قرار است در فیلم حضور داشته باشند، مربوط به آخرین نسخهٔ Monster Hunter با عنوان Monster Hunter: World می‌شوند که برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است و کپکام رضایت زیادی از فروش آن داشته است. ماه گذشته هم نسخه Monster Hunter Generations Ultimate یک سال بعد از انتشار برای کنسول سوییچ در ژاپن، به صورت جهانی عرضه شد. در نهایت هم آخرین نسخه بازی یعنی Monster Hunter Stories که سال گذشته برای 3DS منتشر شده بود، ماه‌ها بعد از انتشار نسخه ژاپنی از دیروز در اختیار دارندگان سیستم عامل‌های اندروید و iOS در سایر نقاط دنیا قرار گرفته است.

گفتنی است دیگو بونتا، بازیگر و خوانندهٔ مکزیکی-آمریکایی سینمای هالیوود هم به لیست بازیگران اقتباس سینمایی Monster Hunter اضافه شده است و عضوی از تیم آرتمیس خواهد بود. ران پرلمن و تی.آی هم در فیلم سینمایی Monster Hunter حضور خواهند داشت. کلیفورد جوزف هریس جونیور مقلب به تی.آی (T.I) رپری است که در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله Ant-Man (مرد مورچه‌ای) حضور داشته و قرار است در این فیلم نقش Link را بازی کند؛ اسنایپری که از فواصل دور به شکار طعمه‌های خود می‌پردازد. ران پرلمن هم که او را در فیلم‌هایی چون Hellboy (پسر جهنمی) و سریال Hand of God (دست خدا) از محصولات آمازون دیده‌ایم، در نقش Admiral ایفای نقش می‌کند و همان‌طور که از اسم این شخصیت مشخص است، فرماندهی گروه شکارچیان را بر عهده دارد.

تا این لحظه تاریخ اکران اقتباس سینمایی Monster Hunter اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده