نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald ضعیف ترین افتتاحیه مجموعه هری پاتر را ثبت کرد

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در آغاز اکرانش پایین‌تر از انتظار ظاهر شد و ضعیف‌ترین افتتاحیه مجموعه هری پاتر را تجربه کرد.

از روز جمعه هفته گذشته سرانجام فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) اکرانش را آغاز کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم ضعیف‌ترین افتتاحیه مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) را به نام خود ثبت کرده است. دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) در پیش نمایش روز پنج شنبه ۹.۱ میلیون دلار فروخته بود و در ادامه شاهد فروش ۲۵.۷ میلیون دلاری این فیلم در روز جمعه بودیم. حال آمار فروش افتتاحیه دومین فیلم پیش درآمد هری پاتر منتشر شده است که این فیلم توانست در سه روز نخست اکرانش ۶۲.۲ میلیون دلار فروش کند. پیش از این، پیش‌بینی می‌شد که فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald افتتاحیه‌ای در حدود ۷۵ میلیون دلار را تجربه کند، اما پس از انتشار نقدهای فیلم که چندان هم مثبت نبوده، این پیش‌بینی تا ۶۵ میلیون دلار کاهش پیدا کرده بود.

بدین ترتیب فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نه تنها فروش کمتری را در سه روز نخست اکرانش در مقایسه با فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them با افتتاحیه ۷۴.۴ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۶، تجربه کرده، بلکه این فیلم ضعیف‌ترین افتتاحیه مجموعه فیلم Harry Potter را نیز به نام خود ثبت کرده است. پیش از این، فیلم Fantastic Beasts 2 ضعیف‌ترین نقدهای مجموعه دنیای جادوگری هری پاتر و جی کی رولینگ را دریافت کرده بود و به اولین فیلمی از این مجموعه تبدیل شد که گوجه گندیده را از وب‌سایت راتن تومیتوز به نام خود ثبت کرده است. این فیلم، دومین فیلم از پنج‌گانه جدید رولینگ است که بودجه ساخت آن ۲۰۰ میلیون دلار اعلام شده است.

با این حال، فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حدود ۱۹۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته است تا این فیلم در نخستین هفته اکرانش فروشی معادل ۲۵۳.۲ میلیون دلار را تجربه کند. ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، زو کراویتز، آلیسون سودول، دن فوگلر، جانی دپ، جود لاو، کالوم ترنر، برونتیس جودورافسکی، درک ریدل، پاپی کربی تیچ، ولف راث ویکتوریا یتس، کلودیا کیم، کورنل جان، جسیکا ویلیامز و مگی اسمیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده