نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

الا جی بسکو با عوامل تولید فیلم Birds of Prey وارد مذاکره شد

به‌تازگی اعلام شده که الا جی بسکو که بازیگر جوان و تازه‌کار محسوب می‌شود، با عوامل تولید فیلم Birds of Prey وارد مذاکره شد و در صورت توافق نقش کاساندرا کین را ایفا می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در یکی از گزارش‌های جدید خود اعلام کرد که قرار است بازیگر جوان و تازه‌کاری به نام الا جی بسکو نقش شخصیت کاساندرا کین را در فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) ایفا کند. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که جذب هنرمند برای تیم بازیگری جدیدترین اثر بزرگسالانه‌ی کمپانی برادران وارنر کم کم در حال پایان یافتن است. این فیلم که داستان «یک باند دخترانه» را حکایت می‌کند، قرار است توسط کتی یان کارگردانی شود.

در صورت توافق این مذاکره، الا جی بسکو قرار است به مارگو رابی که باری دیگر نقش شخصیت هارلی کوئین را ایفا می‌کند، بپیوندد. علاوه بر او، هنرمندان دیگری مانند مری الیزابت وینستد در نقش شخصیت هانترس، جرنی اسمالت در نقش شخصیت قناری سیاه، روزی پرز در نقش شخصیت رنه مانتویا و یوان مک‌گرگور در نقش شخصیت شرور داستان یعنی بلک ماسک در این فیلم حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعات خاص و مهمی در رابطه با بسکو در فضای آنلاین منتشر نشده است. با این حال، ما می‌دانیم که این اثر، قرار است اولین حضور او در یک اثر سینمایی بلند باشد. این بازیگر جوان پیش از این در سریال Grey’s Anatomy (آناتومی گری)، سریال Veep (معاون رئیس جمهور) و سریال Superior Donuts حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

گزارش‌های اخیر همچنین اطلاعات جدیدی را در رابطه با فیلمنامه و داستان این فیلم منتشر کرده‌اند. براساس این گزارش‌ها به نظر می‌رسد که شخصیت هارلی و بقیه کاراکترهای داستان به هم می‌پیوندند تا از شخصیت کین در زمانی که با الماسی که متعلق به بلک ماسک (با بازی مک‌گرگور) است، برخورد می‌کند و با آن درگیر می‌شود، محافظت کنند. بلک ماسک یک پادشاه در دنیای زیرزمینی و مجرمانه‌ی شهر گاتهام به حساب می‌آید.

فیلم پرنده‌های شکاری برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) تنظیم شده است.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده