نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

شبکه نتفلیکس انیمه Pacific Rim و چهار انیمه سریالی دیگر خود را معرفی کرد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی اعلام کرد که قصد ساخت یک انیمه سریالی براساس سری فیلم حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) و سریال کربن تغییر یافته (Altered Carbon) را دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به‌تازگی اعلام کرد که پنج انیمه سریالی جدید را در دست ساخت قرار داده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به انیمه‌هایی اشاره کرد که براساس داستان سری فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) و سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) ساخته می‌شوند. انیمه سریالی Pacific Rim قرار است داستان فیلم حاشیه اقیانوس آرام و همچنین فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) را بررسی کند و بیشتر از هر چیزی روی خواهر و برادری تمرکز دارد که یک ییگر رها شده را خلبانی می‌کنند. آنها قصد دارند که با انجام این کار، پدر و مادر گمشده‌ی خود را در یک محوطه‌ی تسخیر شده توسط دشمن، پیدا کنند. کریگ کایل، طراح داستان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و همچنین گرگ جانسون، نویسنده داستان انیمیشن سریالی X-Men: Evolution (مردان ایکس: تکامل) قرار است به عنوان شورانر و تهیه کننده در این مجموعه حضور داشته باشند.

حال از طرف دیگر، انیمه سریالی Altered Carbon هم درست در همان دنیایی که نسخه سریالی و لایو اکشن شبکه نت فلیکس در آن قرار داشت، قرار دارد. انیمه سریالی کربن تغییر یافته قرار است «به بررسی و کشف المان‌های جدیدی از این داستان افسانه‌ای بپردازد». این عبارت، تمام اطلاعاتی است که شبکه نتفلیکس تا به امروز در رابطه با این مجموعه ارائه کرده است. داستان این انیمه سریالی توسط دای ساتو، از عوامل تولید انیمه سریالی Cowboy Bebop (کابوی بیباپ) و انیمه سریالی Samurai Champloo (سامورایی چامپلو) و همچنین سوکاسا کُندو نوشته خواهد شد. در حاشیه این خبر، شبکه Netflix اعلام کرده که سریال کربن تغییر یافته برای فصل دوم هم تمدید شده است و این مجموعه در دست ساخت قرار دارد.

انیمه سریالی دیگر نتفلیکس Cagaster of an Insect Cage نام دارد. داستان این انیمه براساس یک مانگا است. داستان این انیمه در یک دنیای پسا آخرالزمانی جریان دارد؛ جایی که بیماری کاگستر، مردم را به حشره‌های بسیار بزرگ و غول پیکر و البته قاتل تبدیل می‌کند. انیمه سریالی Cagaster of an Insect Cage قرار است توسط کارگردان انیمه سریالی Full Metal Panic (فول متال پانیک) یعنی کوئیچی چیگیرا کارگردانی شود.

یکی دیگر از این پروژه‌های جدید، انیمه سریالی Yasuke است که داستان آن در یک سرزمین جنگ‌زده‌ی ژاپنی جریان دارد. در این سرزمین نابود شده، یک رونین بازنشسته شده باید از یک کودک مرموز و اسرارآمیز در مقابل نیروهای تاریک دفاع کند. یاسوکه توسط کارگردان سریال The Boondocks یعنی له شان توماس خلق شده است.

در نهایت هم آخرین مورد از این لیست پنج موردی، انیمه سریالی Trese است. داستان این انیمه براساس یک رمان گرافیکی نوشته شده که با همین نام منتشر شده است. داستان این انیمه سریالی روی زنی تمرکز دارد که به سراغ یک مجرم زیرزمینی ماوراء طبیعی می‌رود و قصد مقابله با او را دارد. اتفاقات این مجموعه در نسخه‌ی جایگزین شهر مانیل در کشور فیلیپین جریان دارد. تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه توسط یکی از اعضای تولید انیمیشن سریالی The Legend Of Korra (افسانه کورا) یعنی جی اولیوا انجام می‌شود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده