نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

تاریخ احتمالی شروع فیلمبرداری فیلم The Eternals مشخص شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از تاریخ و زمان احتمالی شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals (ابدی‌ها) منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم The Eternals (اترنالز) و اینکه چه زمانی احتمالا این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت، منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت ThatHashtagShow منتشر کرده، سازندگان این فیلم ماه سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور یا مهر ۱۳۹۸) را به‌عنوان ماه احتمالی برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals در نظر گرفته‌اند. با این حال، هنوز این تاریخ قطعی نیست، اما با توجه به اینکه گفته می‌شود این فیلم قرار است در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران شود، به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای شروع مراحل فیلمبرداری جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که از اوایل سال آینده میلادی مراحل استخدام بازیگر برای فیلم The Eternals نیز آغاز شود.

کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار) و فیلم Songs My Brothers Taught Me، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت. متیو کی. فریپو و رایان فریپو که به برادران فریپو نیز شهرت دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و طبق اطلاعات منتشر شده، این دو برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از دو نسخه متفاوت کامیک این مجموعه که توسط جک کربی و نیل گیمن نوشته شده، الهام گرفته‌اند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد این پروژه وجود دارد.

در فیلم The Eternals قرار است شاهد معرفی گروه اترنالز و Deviants (دیویانتز) باشیم. داستان فیلم The Eternals میلیون‌ها سال قبل آغاز می‌‌شود که در آن سلستيالز (Celestials) در حال آزمایش ژنتیکی روی انسان‌ها هستند تا از آن‌ها افرادی با قدرت‌های فرابشری خلق کنند که قرار است در مقابل گروه شرور Deviants قرار بگیرند. علاوه بر این، دو گروه اترنالز و دیویانتز قرار است با یکدیگر مبارزه کنند تا مشخص شود کدامیک گروه و نژاد برتر و نهایی هستند. همچنین فیلم The Eternals شامل داستان عاشقانه بین ایکاریس (Ikaris) که مردی با قدرت و انرژی کیهانی است و سرسی (Sersi) که دوست دارد در میان انسان‌ها زندگی کند، نیز خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده