نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

سریال A Discovery of Witches برای دو فصل دیگر تمدید شد

شبکه اسکای از تمدید سریال A Discovery of Witches (کشف جادوگران) برای فصل دوم و سوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال A Discovery of Witches برای ۲ فصل دیگر تمدید شده است. روز شنبه پخش این سریال فانتزی که با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد به پایان رسید و حال شبکه اسکای وان از تمدید این سریال ماورالطبیعه برای دو فصل دیگر خبر داده است. این سریال، اقتباسی از رمان‌های سه گانه All Souls trilogy اثر دبورا هارکنس است و رمان A Discovery of Witches، اولین رمان این مجموعه است که در سال ۲۰۱۱ منتشر و تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. سریال A Discovery of Witches داستان متیو کلیرمونت (خون آشام) با بازی متیو گود و دایانا بیشاپ (جادوگر) با بازی ترزا پالمر را روایت می‌کند. 

دایانا یک دانشمند جوان از نوادگان جادوگران است که در آکسفورد زندگی می‌کند. در همین حال متیو کلیرمونت به دنبال یافتن راه حلی برای جلوگیری از انقراض نسل تمامی موجودات فراطبیعی روی زمین است. زمانی که دایانا به طور تصادفی یک کتاب طلسم شده را احضار می‌کند، او باید واقعیت خود را بپذیرد و در ادامه عاشق یک خون آشام با سن ۱۵۰۰ سال می‌شود که این رابطه در قوانین بین جادوگران و خون آشام‌ها ممنوع است. کتاب دوم این مجموعه Shadow of Night نام دارد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در ادامه کتاب The Book of Life در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. ادوارد بلومل، لوئیز بریلی، مالین بوسکا، آیشا هارت، اوون تیال، الکس کینگستون، والری پتیفورد، ترور ایو، لینزی دانکن، تانیا مودی، گرگ مک‌هیو، گرگ چیلین و تریستان گرول، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال A Discovery of Witches حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این بازیگران در فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت. سارا دلارد و سوزی کانکلین وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل دوم این سریال را بر عهده دارند. آن منسا، رئیس شبکه اسکای گفت:

فصل اول مقدمه‌ای درخشان برای داستان All Souls world و داستان عشق بین دایان و متیو بوده است. ما نمی‌توانیم بیشتر از این برای نمایش فصل دوم و سوم به طرفداران و ادامه داستان سحر و جادوی شخصیت‌ها، صبر کنیم.

A Discovery of Witches

جین ترانتر، تهیه کننده سریال اضافه کرد:

ما از استقبال بینندگان از سریال A Discovery of Witches بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم. احساس بسیار خوبی دارم که طرفداران قدیمی و جدید هر هفته قسمت‌های این سریال را با یکدیگر تماشا کرده‌اند. ما نمی‌توانیم بیشتر از این برای ادامه ماجراجویی این شخصیت‌ها در فصل‌های بعدی صبر کنیم و همچنین فروش حق پخش سریال در دیگر کشورهای جهان نیز ادامه خواهد یافت تا مردم بیشتری به جمع طرفداران این شخصیت‌های دوست داشتنی و شگفت انگیز اضافه شوند.

هارکنس اضافه کرد:

پس از دریافت واکنش‌های بسیار مثبت در فصل اول، ما بسیار هیجان زده هستیم که داستان All Souls Trilogy را ادامه دهیم. در فصل دوم با متیو به گذشته سفر می‌کنیم تا اسرار قدرت دایانا و اشمول 782 را کشف کنیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده