نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری فیلم سینمایی آن شب با بازی شهاب حسینی به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی به پایان رسید.

مدتی پیش اعلام شد که شهاب حسینی در فیلم سینمایی «شب» که در امریکا تولید می‌شود حضور خواهد داشت. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده که فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی کوروش آهاری به پایان رسیده است. این فیلم هم‌اکنون در مرحله تدوین است. پیش از این، فیلم با نام «شب» معرفی شده بود اما حالا به نظر می‌رسد نام رسمی فیلم، «آن شب» است. محمد درمنش، الکس بروتو و جفری الارد تهیه این فیلم سینمایی را برعهده دارند. تری جرج که سابقه بردن جوایزی مانند گلدن گلوب و اسکار را دارد، مشاور تهیه‌کنندگان این فیلم است.

در فیلم سینمایی «آن شب» بازیگرانی مانند شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لیلا گرگانیان، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم رازآلود و معمایی چنین آمده است:

فیلم «آن شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن امریکا است که در هتلی محبوس شده در حالی که وادار می‌شوند تا با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند.

وظیفه نوشتن فیلم The Night برعهده میلاد جرموز و کوروش آهاری بوده است. این فیلم سینمایی محصول کمپانی‌های ماموت پیکچرز و سون اسکایز اینترتیمنت است. شهاب حسینی، بازیگر اصلی این فیلم سینمایی، سابقه بازی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده»، حوض نقاشی» و «درباره الی» را دارد. حسینی همچنین موسس کمپانی سون اسکایز اینترتیمنت است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده