نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

آغاز رسمی ساخت فیلم Bad Boys 3

ویل اسمیت با انتشار ویدیویی در اکانت توییتر خود به همراه مارتین لارنس، به‌صورت رسمی خبر از آغاز ساخت فیلم Bad Boys 3 (پسران بد ۳) داد.

نزدیک به ۱۵ سال از زمان اکران فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) می‌گذرد، فیلمی که نتوانست موفقیت‌های فیلم ابتدایی این مجموعهٔ اکشن، هیجانی و کمدی را تکرار کند و نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد؛ بودجهٔ ساخت فیلم Bad Boys II حدود ۱۳۰ میلیون دلار بود و این فیلم فروش ۲۷۳ میلیون دلاری در گیشه داشت. حال گویا سرانجام فیلم سوم ساخته خواهد شد و پس از پست چند روز پیش مارتین لارنس در اینستاگرام، حال نوبت به ویل اسمیت رسیده است که شروع مراحل پیش‌تولید این فیلم را اعلام کند. همچون دو فیلم ابتدایی، در فیلم جدید نیز مارتین لارنس و ویل اسمیت همبازی شده‌اند و به ترتیب نقش شخصیت‌های کارآگاه مایک لاوری و مارکوس برنت را ایفا خواهند کرد.

ویل اسمیت در ویدئویی که در اکانت توییتر خود منتشر کرده است در کنار مارتین لارنس حضور دارد و می‌گوید که فیلم Bad Boys 3 ساخته خواهد شد و این خبر رسمی است. تقریباً یک سال پیش بود که مارتین لارنس با ناامیدی اعلام کرده بود که بسیار بعید است قسمت سوم مجموعهٔ «پسران بد» ساخته شود و حال در فاصلهٔ چند روز هر دو بازیگر اصلی این مجموعه خبر ساخت فیلم جدید را تأیید کرده‌اند.

به احتمال فراوان اوایل سال ۲۰۱۹ مراحل ساخت و تولید فیلم Bad Boys for Life (پسران بد برای زندگی) آغاز خواهد شد و در آن زمان نه مارتین لارنس و نه ویل اسمیت درگیر پروژه‌ای نخواهند بود. گویا سازندگان تصمیم دارند فیلم را در زادروز مارتین لوتر کینگ جونیور که یکی از تعطیلات رسمی سراسری فدرال در ایالات متحده آمریکا است اکران کنند. به احتمال فراوان فیلم Bad Boys for Life در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ (دی-بهمن ماه ۹۸) اکران خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم جدید مجموعهٔ «پسران بد» منتشر نشده است و باید منتظر اخبار آتی بمانیم.

تقریباً دو سال پیش بود که جو کارناهان اعلام کرد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و چندی پیش نیز این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) حذف شده بود، اما چندی پیش اعلام شد که عادل ال عربی و بلال فلاح در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Bad Boys For Life هستند و به نظر کارگردانی این فیلم به همین دو نفر سپرده می‌شود. ال عربی و فلاح بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند و همچنین این دو کارگردانی دو قسمت از جمله کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Snowfall (اسنوفال) برای شبکه FX را نیز بر عهده داشته‌اند. ال عربی و فلاح کارگردانی فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) با بازی ادی مورفی، را هم بر عهده دارند. کار نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Bad Boys For Life نیز بر عهده کریس برمنر است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده