نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

انتشار اطلاعات جدید از استخدام بازیگر سریال Halo و نقش مسترچیف

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از استخدام بازیگر توسط شبکه شوتایم برای سریال Halo و نقش مسترچیف منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی جدیدی از سریال Halo (هیلو) منتشر شده است. تیر ماه امسال بود که شبکه شوتایم رسما تایید کرد که این سریال لایو اکشن علمی تخیلی قرار است براساس مجموعه بازی Halo که یک مجموعه بسیار محبوب کنسول ایکس باکس است، تولید و از این شبکه منتشر شود. حال وب‌سایت هالیوود ریپورتر به اطلاعات جدیدی از مراحل استخدام بازیگر برای این سریال دست یافته و آن را منتشر کرده است. تیم تولید سریال به دنبال استخدام یک بازیگر برای بازی در نقش جان/مسترچیف در سریال Halo هستند که این شخصیت به یک جنگجوی اسپارتان بزرگ توصیف شده است. طرفداران مجموعه هیلو قطعا با این شخصیت آشنایی دارند؛ مسترچیف شخصیت اصلی مجموعه بازی Halo است که با نام جان 117 نیز شناخته می‌شود.

تا به امروز در دنیای بازی صورت مسترچیف که یک ابرسرباز با تغییرات ژنتیکی است، هیچگاه نمایش داده نشده است و در عوض همواره شاهد لباس منحصر به فرد با یک کلاه سبز رنگ این شخصیت در نسخه‌های مختلف بازی Halo بوده‌ایم. با این حال، بعید به نظر می‌رسد که در سریال Halo نیز از این الگو پیروی شود. مسترچیف قرار است شخصیت اصلی سریال باشد و بعید است که در تمام طول هر قسمت سریال با کلاه خود ظاهر شود. دیگر شخصیتی که شوتایم مراحل استخدام بازیگر آن را آغاز کرده، شخصیت دکتر هالزی یا دکتر کاترین هالزی است. 

دکتر هالزی در نسخه‌های مختلف بازی Halo از جمله بازی Halo: Reach محصول سال ۲۰۱۰، بازی Halo 4 محصول سال ۲۰۱۲ و بازی Halo 5: Guardians محصول سال ۲۰۱۵ حضور داشته است. دکتر هالزی خالق برنامه اسپارتان 2 بوده است و شوتایم به دنبال یک بازیگر ۵۵ تا ۶۵ سال برای بازی در این نقش است. همچنین شوتایم به دنبال استخدام بازیگری برای بازی در نقش جنی است. این شخصیت در دنیای بازی هیلو حضور نداشته و ظاهرا یک شخصیت جدید است. شوتایم به دنبال استخدام یک بازیگر زن شرقی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۰ سال برای این نقش است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که تمرکز سریال Halo روی حفاظت از دکتر هالزی باشد که در حال کار روی برنامه اسپارتان برای پیروزی در جنگ احتمالی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده