نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازیگر Big Little Lies به جردن پیل در ریبوت سریال The Twilight Zone پیوست

ادام اسکات به اولین بازیگری تبدیل شد که به جردن پیل در ریبوت سریال The Twilight Zone اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فصل جدید سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) تایید و معرفی شده است. وب‌‌سایت هالیوود ریپورتر تایید کرد که ادام اسکات، بازیگر سریال‌هایی چون Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ)، سریال The Good Place (محل خوب)، سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) و فیلم Little Evil (شیطان کوچک)، به جمع بازیگران این سریال آنتولوژی اضافه شده است. در واقع او اولین بازیگری است که حضور آن در ریبوت سریال The Twilight Zone تایید شده است. اطلاعاتی از نقش اسکات در این سریال منتشر نشده است، اما او قرار است در قسمت Nightmare at 30,000 Feet (کابوس در ۳۰ هزار پا) به ایفای نقش بپردازد.

قسمت Nightmare at 30,000 Feet در واقع نسخه به روز شده قسمت سوم فصل پنجم سریال The Twilight Zone است که ویلیام شاتنر نقش اصلی این قسمت را بر عهده داشت. اسکات بیشتر برای بازی در سریال‌های کمدی شناخته شده است و علاوه بر سریال‌های یاد شده، او در سریال‌های دیگری از جمله سریال Tell Me You Love Me (بگو که دوستم داری)، سریال Party Down و سریال Ghosted، نیز به ایفای نقش پرداخته است. همچنین در دنیای سینمای شاهد نقش آفرینی اسکات در فیلم‌هایی چون فیلم The Vicious Kind، فیلم Black Mass (عشای شیطانی)، فیلم Krampus (کرمپوس)، فیلم Flower (گل) و فیلم The Aviator (هوانورد) نیز بوده‌ایم.

جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون)، به‌عنوان مجری و راوی جدید در فصل جدید سریال The Twilight Zone حضور خواهد داشت که پیش از این راد سرلینگ این وظیفه را بر عهده داشته است. مارکو رامیرز، نویسنده سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) و سریال Daredevil (دردویل)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone را بر عهده دارد. همچنین در این ویدیو تایید شد که سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) به‌عنوان تهیه کننده نیز در این سریال نقش خواهد داشت. 

فصل جدید سریال The Twilight Zone که توسط شبکه CBS در دست ساخت است، قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه استریم CBS All Access منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده