نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ اکران فیلم Last Christmas با بازی امیلیا کلارک اعلام شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم Last Christmas با بازی امیلیا کلارک را تایید و اطلاعات جدیدی از این فیلم را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Last Christmas (آخرین کریسمس) تایید و اعلام شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که این فیلم کمدی و عاشقانه قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود و در این فیلم شاهد استفاده از یک نسخه منتشر نشده از آهنگ Last Christmas اثر جاودانه جرج مایکل نیز خواهیم بود. نسخه اصلی این آهنگ توسط گروه Wham خوانده شده بود که مایکل یکی از دو خواننده این گروه دو نفره بوده است. امیلیا کلارک، هنری گلدینگ و اما تامپسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Christmas حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر بازی، تامپسون که پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sense and Sensibility (عقل و احساس) برنده جایزه اسکار شده است، به‌همراه برایانی کیمینگز، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

کارگردانی فیلم Last Christmas بر عهده پل فیگ خواهد بود که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون ریبوت فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح)، فیلم Spy (جاسوس)، فیلم The Heat (مخمصه) و فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) شناخته شده است. فیلم Last Christmas داستان کیت با بازی امیلیا کلارک، را روایت می‌کند که در لندن زندگی می‌کند و مجموعه‌ای از تصمیمات بد و اشتباه باعث شده که او برای مدت یک سال به‌عنوان یک الف در یک فروشگاه کریسمسی در این شهر کار کند. به نظر می‌رسد که تام با بازی هنری گلدینگ، شخصیت بیش از حد خوبی دارد و در بهترین زمان ممکن وارد زندگی کیت می‌شود و او در ادامه شروع به برداشتن موانع و مشکلات او می‌کند. همانطور که لندن در کریسمس به شگفت‌انگیزترین زمان خود تبدیل می‌شود، هیچ چیزی برای این دو نفر جواب نمی‌دهد.

همچنین فیگ پیش از این در فیلم A Simple Favor (یک لطف ساده) که جدیدترین فیلم وی است و از ماه شهریور امسال اکران شده، با هنری گلدینگ همکاری کرده بود. آهنگ Last Christmas یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های جرج مایکل است و او در روز کریسمس سال ۲۰۱۶ دار فانی را وداع گفت. تا به امروز بیشتر از ۱۱۵ میلیون نسخه از مجموع آلبوم‌های مایکل فروخته شده است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده