نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

فیلمبرداری و تولید سریال Halo از سال 2019 آغاز خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید سریال Halo (هیلو) قرار است از سال ۲۰۱۹ آغاز شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید سریال Halo منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ProductionWeekly منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید سریال لایو اکشن هیلو قرار است از سال ۲۰۱۹ در شهر بوداپست در کشور مجارستان آغاز شود. مراحل فیلمبرداری این سریال از اوایل ماه ژوئن سال آینده (ماه خرداد) آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مراحل فیلمبرداری سریال Halo در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که پارک ملی و رودخانه دانوب در کشور مجارستان، محل‌های مناسبی برای فیلمبرداری صحنه‌های سریال هیلو باشد. 

ماه تیر امسال بود که شبکه شوتایم رسما تایید کرد که این سریال لایو اکشن علمی تخیلی قرار است براساس مجموعه بازی Halo که یک مجموعه بسیار محبوب کنسول ایکس باکس است، تولید و از این شبکه منتشر شودکایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار)، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و شورانر در سریال Halo حضور خواهد داشت. فصل اول سریال Halo قرار است در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شود. اتفاقات سریال هیلو در قرن ۲۶ جریان دارد. در این سری بازی، ما شاهد یک جنگ حماسی و بزرگ بین انسان‌ها و یک تهدید بیگانه که با نام کاوننت شناخته می‌شوند هستیم. سریال Halo ترکیبی از داستان‌های شخصی و بسیار عمیق به‌همراه صحنه‌های اکشن، ماجراجویی و تصویری غنی و گسترده از چشم انداز آینده، خواهد بود. 

همچنین شخصیت مسترچیف قرار است یکی از چندین شخصیت اصلی سریال Halo باشد و این سریال قرار است یک داستان جدید، اما وفادار به مجموعه‌اش را روایت کند. سریال Halo توسط شبکه شوتایم با همکاری مایکروسافت، 343 اینداستریز و بخش تلویزیونی شرکت فیلمسازی امبلین اینترتینمنت که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، ساخته و منتشر خواهد شد. بخش بین المللی شبکه CBS نیز وظیفه انتشار این سریال را در سراسر جهان بر عهده خواهد داشت. به نظر می‌رسد که سریال Halo قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده