نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

همکاری دوباره مارتین اسکورسیزی با لئوناردو دی کاپریو در فیلم Killers of the Flower Moon

مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو قرار است بار دیگر در فیلم Killers of the Flower Moon با یکدیگر همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،  مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو قرار است یک‌بار دیگر با هم در یک فیلم همکاری کنند. ساخت فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) رسما تایید شده است و این فیلم پروژه بعدی مارتین اسکورسیزی خواهد بود و لئوناردو دی‌کاپریو نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دیوید گرن است و از سال ۲۰۱۶ که برای اولین‌بار خبر ساخت این فیلم اعلام شد، دی‌کاپریو در این پروژه به‌عنوان بازیگر حضور داشت. در آن زمان قرار بود جی جی آبرامز کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده داشته باشد.

اتفاقات فیلم Killers of the Flower Moon در سال ۱۹۲۰ جریان دارد. این فیلم قرار است داستان قبیله اوسیج را در اکلاهما روایت کند که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود و در ادامه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد که اولین تحقیقات و پرونده‌های بزرگ و رسمی FBI در مورد این قتل‌ها را تشکیل داده است. ددلاین در خبر خود اعلام کرد که دی‌کاپریو و اسکورسیزی به‌عنوان بازیگر و کارگردان در این پروژه حضور خواهند داشت و کمپانی فیلمسازی Imperative Entertainment هم وظیفه ساخت فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ)، فیلم The Insider (نفوذی) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و دی‌کاپریو و اسکورسیزی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهند داشت. اسکورسیزی در مورد کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon گفت:

زمانی که من کتاب دیوید گرن را مطالعه کردم، بلافاصله مردم، صحنه‌هایی که اتفاقات در آن جریان دارد، اکشن و تمامی چیزهایی که من را مجبور به ساخت یک فیلم می‌کند، تصور کردم. من از همکاری با اریک راث و همکاری دوباره با دی‌کاپریو در این پروژه بسیار هیجان زده هستم تا این داستان بسیار هیجان انگیز و گفته نشده آمریکایی را به به‌روی پرده‌های سینما بیاوریم.

Leonardo DiCaprio And Martin Scorsese

پیش از این طبق شایعات گفته می‌شد که فیلمبرداری و تولید فیلم Killers of the Flower Moon قرار بود در سال ۲۰۱۸ انجام شود، اما حال تایید شده است که فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این پروژه در اکلاهما و مکان‌های واقعی انجام شود. در حال حاضر اسکورسیزی در حال کار روی فیلم The Irishman (ایرلندی) است که سال آینده از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد. همچنین دی‌کاپریو در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو حضور دارد. 

فیلم Killers of the Flower Moon قرار است ششمین همکاری مشترک دی‌کاپریو با اسکورسیزی باشد. این دو اسطوره سینمای هالیوود پیش از این در فیلم‌هایی چون فیلم Gangs of New York (دارودسته‌های نیویورکی)، فیلم The Aviator (هوانورد)، فیلم The Departed (رفتگان)، فیلم Shutter Island (جزیره شاتر) و فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) با یکدیگر همکاری کرده بودند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده