// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

مایک کولتر ظاهرا برای همیشه از نقش لوک کیج خداحافظی کرده است

بعد از لغو ساخت سریال لوک کیج توسط نتفلیکس، حال به نظر می‌رسد که مایک کولتر قصد دارد برای همیشه از این کاراکتر خداحافظی کند. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که با انتشار خبری شوکه‌کننده از سوی خبرگزاری ددلاین، مبنی بر این که شبکه نتفلیکس ساخت و توسعه فصل سوم سریال لوک کیج (Luke Cage) را لغو کرده است مواجه شدیم. لازم به ذکر است که لوک کیج تنها مجموعه تلویزیونی مشترک کمپانی مارول با شبکه نتفلیکس نبود که طی چند وقت اخیر به طور ناگهانی از ادامه کار خود بازماند. با گذشت حدودا یک هفته از انتشار بیانیه رسمی لغو سریال آیرون فیست (Iron Fist) از سوی شبکه استریم نتفلیکس و مارول شاهد انتشار بیانیه‌ای کاملا مشابه اما در رابطه با لغو ساخت سریال لوک کیج بودیم. این موضوع در کنار غافلگیری طرفداران این دو سریال سوالی را در ذهن دنبال کنندگان بخش تلویزیونی مارول به وجود آورد که آیا این احتمال وجود دارد که لغو این دو سریال بر روند ساخت و انتشار مجموعه تلویزیونی Defenders (مدافعان) که شامل شخصیت‌های دردویل (Daredvil)، جسیکا جونز (Jessica Jones)، آیرون فیست و لوک کیج می‌شود، تاثیری بگذارد؟ بخشی از طرفداران این امید را داشتند که با وجود کنسل شدن ساخت این دو مجموعه، کاراکتر‌های اصلی آن‌ها یا به عبارت دیگر ابرقهرمانان بخش تلویزیونی مارول در سریال مدافعان حضور داشته باشند، اما بعد از گذشت مدت کوتاهی شاهد این موضوع هستیم که مایک کولتر، بازیگر نقش لوک کیج ظاهرا قصد دارد برای همیشه از ایفای نقش این کاراکتر خداحافظی کند.

کولتر بعد از انتشار اخبار اختلافات احتمالی به وجود آمده بین بخش تلویزیونی مارول و شبکه استریم نتفلیکس بالاخره افکار و دیدگاهایش را درباره لغو سریال لوک کیج در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این دیدگاه خبر از خداحافظی او از این سریال و کاراکتر لوک کیج می‌دهد. با توجه به این موضوع، لازم به ذکر است که  فین جونز، بازیگر نقش آیرون فیست/ دنی رند تاکنون واکنشی مشابه با کولتر از خود نشان نداده است؛ پس شاید بتوان به این نتیجه رسید که آینده این دو کاراکتر در بخش تلویزیونی مارول هنوز کاملا برای طرفداران نامشخص است یا به عبارت دیگر این موضوع می‌تواند به معنای تمام شدن همه چیز نباشد. شما در ادامه می‌توانید پست کولتر را مشاهده کنید:

luck cage/لوک کیج

لوک کیج چیزی بیشتر از فقط یک [برنامه تلویزیونی] سرگرم‌کننده را به نمایش گذاشت. سریال لوک کیج به تفسیر اجتماعی ما اضافه شد و تماشاگران را به تفکر درباره به چالش کشیدن هنجارها و به وجود آوردن کاراکتری به عنوان بازتاب قهرمان روزمره وا داشت؛ قهرمانی با نقص‌ها، قدرت‌ها و توانایی‌ها و هرچیز دیگری که در او وجود دارد. من به خاطر  دست یافتن به این فرصت که توانستم چنین کاراکتری را پرورش دهم و به نمایش بگذارم همیشه قدردان مارول، نتفلیکس و طرفداران خواهم بود. وقتی یک در بسته شد در دیگری با متولد شدن دختر دومم در این هفته باز شد. خاطرات بسیار خوبی برایم باقی ماند و وقتش است که خاطرات خوب بیشتری را بسازیم. همواره به سوی جلو.

با وجود لغو دو سریال لوک کیج و آیرون فیست، شبکه نتفلیکس هنوز سه مجموعه تلویزیونی Daredevil ،Jessica Jones و Punisher (پانیشر) را در برنامه‌های ساخت و توسعه خود دارد. همچنین لازم به ذکر است که براساس اطلاعات به‌دست آمده، شبکه استریم اختصاصی کمپانی والت دیزنی از سال میلادی دیگر با ساخت مجموعه‌هایی با محوریت کاراکتر‌هایی چون اسکارلت ویچ و لوکی راه‌اندازی خواهد شد. با این وضعیت باید انتظار داشت که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد انتشار حجم زیادی از محتویات دنیای ابرقهرمانی مارول روی این سرویس اختصاصی باشیم.

جدیدترین محصول مشترک مارول و نتفلیکس یعنی فصل سوم سریال دردویل، در تاریخ ۱۹ اکتبر (جمعه ۲۷ مهر) منتشر شد و در اختیار طرفداران قرار گرفت. طبق اخبار به دست آمده این مجموعه با فصل سوم خود توانسته است نظر منتقدین را به خوبی جلب کند. فصل دوم سریال پانیشر هم برای پخش از این شبکه در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. 

مایک کولتر در نقش لوک کیج، ران جونز در نقش بابی فیش، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، تئو روسی در نقش شیدز، مصطفی شکیر در نقش جان مکلور، گابریل دنیس در نقش نایت شید، فرانک والی در نقش رافایل اسکارف، اریک لاری هاروی در نقش ویلیس استرایکر، آنابل شورا در نقش روزالی، جیدن کین در نقش زیپ، دوریان میسیک در نقش کاکروچ، الفری وودارد در نقش ماریا دیلارد و رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل از جمله بازیگران و هنرمندانی بودند که در مجموعه تلویزیونی لوک کیج ایفای نقش کردند.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با خداحافظی کولتر چیست؟ آیا امید دارید که دیگر مجموعه‌های این شبکه به راه خود ادامه دهند یا خیر؟ نظرات و دیدگاهایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده