// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

تصاویر جدیدی از فیلمبرداری رویداد Elseworlds منتشر شد

تصاویر منتشر شده از کراس اور دنیای ارو (Arrowverse) جابه‌جایی الیور کوئین و بری الن را به ما نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که پوستری از رویداد مورد انتظار و در حال توسعه Elseworlds (الس ورلدز) محصول شبکه CW منتشر شد. در این پوستر ما شاهد تعویض هویت ابر‌قهرمانی دو شخصیت ارو ورس (Arrowverse) یعنی الیور کوئین با بازی استیون امل و بری الن با بازی گرانت گاستین از دنیای ابر‌قهرمانی دی سی بودیم. حال با انتشار تصاویر بیشتری از مراحل تولید و فیلمبرداری این رویداد به خوبی می‌توان جزئیات بیشتری از این تغییرات به وجود آمده را مشاهده کرد. شما در ادامه می توانید این تصاویر رامشاهده کنید:

 2 elseworlds

در این تصاویر همچنین شاهد حضور تایلر هوچلین در نقش سوپرمن و ملیسا بنویست در نقش سوپرگرل هستیم که با لباس‌های کلاسیک آبی و قرمز خود در فیلمبرداری این رویداد حضور پیدا کرده‌اند. رویداد الس ورلدز با سریال فلش (The Flash) در تاریخ یکشنبه ۹ دسامبر (۱۸ آذر) آغاز خواهد شد و سپس با سریال ارو (Arrow) در تاریخ دوشنبه ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) این رویداد ادامه پیدا خواهد کرد تا در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) با سریال سوپرگرل (Supergirl) به پایان برسد.

استیون امل در نقش الیور کوئین/ گرین ارو، ملیسا بنویست در نقش کارا/ سوپرگرل، گرانت گاستین در نقش بری الن/ فلش، رابی رز در نقش کیت کین/ بت‌وومن، تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت/ سوپرمن، الیزابت تالوک در نقش لوییس لین، جرمی دیویس در نقش دکتر جان دیگن و کاساندرا جین امل در نقش نویل فرایز از جمله بازیگرانی هستند که در این رویداد حضور خواهند داشت.


منبع comicbook monie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده