نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

زمان اکران فیلم قانون مورفی مشخص شد

پروانه نمایش فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان، با بازی امیر جدیدی و امیر جعفری صادر و زمان اکران این فیلم مشخص شد.

فیلم سینمایی «قانون مورفی» ساخته‌ی جدید رامبد جوان است. این فیلم سینمایی از مدتی پیش آماده‌ی نمایش بود. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران اعلام شده است که پس از برگزاری جلسه شورای پروانه نمایش، پروانه نمایش این فیلم سینمایی صادر شده است. فیلم سینمایی «قانون مورفی» در پاییز امسال اکران شود. تهیه این فیلم سینمایی به صورت مشترک برعهده رامبد جوان و محمد شایسته بوده است. فیلم «قانون مورفی»اثری در ژانرهای اکشن و کمدی است. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران و شمال کشور انجام شده است. شما در زیر می‌توانید تیزر تبلیغاتی این فیلم سینمایی را با حضور شرکت‌کنندگان برنامه «خنداننده شو» تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «قانون مورفی» با بازی بازیگرانی مانند امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی، محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو، حسین شاهرخ نیا، هادی کاظمی و رامبد جوان ساخته شده است. رامبد جوان پیش از این فیلم‌هایی مانند «ورود آقایان ممنوع» و «نگار» را ساخته است. امیر جدیدی، بازیگر این فیلم سینمایی سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «آفریقا»، «تنگه‌ی ابوقریب» و «سیزده» را دارد. امیر جعفری، دیگر بازیگر «قانون مورفی» برای اولین بار با فیلم سینمایی «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» به بازیگری سینمایی وارد شد. او پس از آن در فیلم‌هایی مانند «سیزده»، «مکث»، «بی پولی» و «سوفی و دیوانه» بازی کرد.

آیا فیلم سینمایی «قانون مورفی» در فهرست فیلم‌های مورد انتظار شما کاربران زومجی قرار دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده