نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

انتشار اولین تصویر روبی رز در نقش Batwoman

به‌تازگی اولین تصویر رسمی سریال Batwoman منتشر شده است که روبی رز را در لباس کامل شخصیت بت‌ومن می‌توان مشاهده کرد.

ماه تیر امسال بود که شبکه CW ساخت Batwoman (بت‌ومن) را تایید کرد. این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود و این شخصیت برای اولین‌بار در کراس اور Arrowverse (اروورس) معرفی خواهد شد. مدتی بعد اعلام شد که روبی رز قرار است نقش کیت کین ملقب به بت‌ ومن را در این سریال بازی کند که این انتخاب با واکنش‌های بسیار متفاوتی مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر شخصیت بت‌ومن با بازی روبی رز رسما منتشر شده است. همانطور که اخیرا استفن امل، بازیگر نقش الیور کوئین ملقب به کماندار وعده داده بود، شب گذشته شبکه CW و دی سی (DC) اولین تصویر رسمی شخصیت بت‌ومن را منتشر کردند که در این تصویر شاهد یک نگاه کلی و کامل از لباس این ابرقهرمان دنیای دی‌سی هستیم. برای طراحی لباس این شخصیت، از طرح لباس کلاسیک بت‌ومن در دنیای کامیک الهام گرفته شده است و در این تصویر می‌توانیم روبی رز را برای اولین‌بار در لباس این ابرقهرمان مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Batwoman

پیش از این، این تصویر فاش شده بود و مدت کوتاهی بعد نسخه رسمی آن منتشر شد. کراس اور Arrowverse با پخش یک قسمت از فصل جدید سریال The Flash (فلش) در تاریخ ۹ دسامبر امسال (۱۸ آذر) آغاز خواهد شد و در شب‌های بعدی در سریال Arrow (کماندار) و سریال Supergirl (سوپرگرل) ادامه خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که شخصیت بت‌ومن در ابتدا قرار است در کدام قسمت حضور داشته باشد و انتظار می‌رود در طول هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از حضور این شخصیت منتشر شود.

سریال Batwoman داستان زن جوانی به‌نام کیت کین را روایت‌ می‌کند که اشتیاق زیادی به برقراری عدالت اجتماعی از طریق تمرین و آموزش برای انجام مبارزات خیابانی دارد. این شخصیت توسط باب کین، شلدون مولدوف و ادموند هامیلتون خلق و برای اولین‌بار در شماره ۲۳۳ کمیک Detective Comics معرفی شد که در سال ۱۹۵۶ عرضه شد. کرولاین درایز، نویسنده و تهیه کننده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام) و سریال Smallville (اسملویل)، به‌عنوان شورارنر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور خواهد داشت. علاوه بر درایز، گرگ برلانتی، سارا شچتر و جف جانز نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور دارند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده