نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

اولین تصویر رسمی فصل پنجم سریال Peaky Blinders منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر رسمی و اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) منتشر شده است. به‌تازگی فیلمبرداری و تولید فصل پنجم این سریال محبوب شبکه BBC (بی بی سی) آغاز شده که در این تصویر شاهد حضور تامی شلبی با بازی سیلین مورفی، هستیم که سوار بر یک اسب است. شبکه نت فلیکس حقوق پخش سریال پیکی بلایندرز را در خارج از کشور بریتانیا نیز در اختیار دارد. اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد. زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Peaky Blinders season 5

مانند چهار فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال Peaky Blinders را نیز بر عهده داشته است. علاوه بر مورفی، هلن مک کوری، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی در نقش چارلی استرانگ، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک و بنجامین زفانایا دیگر بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. نایت در مورد فصل پنجم این سریال گفت:

داستان پیکی بلایندرز در اواخر دهه ۱۹۲۰ و اوایل دهه ۳۰ و همزمان با بحران بریتانیا و اروپا آغاز می‌شود که زندگی خانواده شلبی رنگ سیاسی به خود گرفته است. تامی شلبی در این فصل با شیطانی‌ترین و تاریک‌ترین نیرویی که تا به امروز و در تمام عمر خود دیده، مواجه است.

با اینکه در ابتدا عنوان شده بود فصل پنجم احتمالا فصل پایانی سریال Peaky Blinders خواهد بود، اما نایت اوایل امسال از برنامه خود برای ساخت فصل ششم و هفتم این سریال خبر داد.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده