نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

بازسازی لایو اکشن انیمیشن Lilo & Stitch در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی والت دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن فیلم Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن دیگری براساس یکی دیگر از انیمیشن‌های کلاسیک خود است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، والت دیزنی به دنبال ساخت یک بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Lilo & Stitch محصول سال ۲۰۰۲ است و این فیلم قرار است ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و CG باشد. دن لین و جاناتان ایریک که پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Aladdin (علاالدین) با یکدیگر همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Lilo & Stitch حضور خواهند داشت.

کارگردانی انیمیشن Lilo & Stitch بر عهده کریس سندرز و دین دبلوا بوده است که وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته‌اند. این انیمیشن داستان یک دختر در هاوایی را روایت می‌کند که لیلو نام دارد. او به یک حیوان خانگی غیر معمول که در واقع یک فراری با قدرت‌های فوق العاده است و استیچ نام دارد، پناه می‌دهد و در ادامه شاهد رابطه دوستی عمیق بین این دو هستیم. مایکل ون وایز، نویسنده فیلمنامه فیلم Not in Kansas و فیلم The Crooked Man (مرد کج‌وکوله)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Lilo & Stitch را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Lilo & Stitch یکی از چندین بازسازی‌های لایو اکشنی است که توسط والت دیزنی در دست ساخت است که از جمله آن می‌توان به فیلم Dumbo (دامبو)، فیلم Aladdin و فیلم The Lion King (شیر شاه) اشاره کرد. همچنین در گذشته ‌بازسازی‌های لایو اکشن دیگری از جمله فیلم Cinderella (سیندرلا)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم Pete’s Dragon (اژدهای پیت)، نیز توسط دیزنی تولید و منتشر شده بودند. با این حال، هنوز مشخص نیست که فیلم Lilo & Stitch قرار است دارای اکران در سینماها باشد یا مانند فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) از طریق سرویس استریم دیزنی که دیزنی پلی نام دارد و از سال ۲۰۱۹ آغاز به کار می‌کند، منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده