نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

جزئيات بیشتری از داستان اقتباس سینمایی Monster Hunter منتشر شد

جزئيات بیشتری از داستان اقتباس سینمایی مجموعه بازی‌های Monster Hunter منتشر و همچنین بازیگری جدید برای حضور در این فیلم معرفی شد.

پس از چندین سال شایعه و منتشر شدن گزارشات مختلف راجع به ساخت اقتباس سینمایی مجموعه بازی‌های ویدیویی Monster Hunter، سرانجام چند ماه پیش بود که کمپانی کپکام (Capcom) به‌صورت رسمی ساخت فیلمی سینمایی از این مجموعه را تأیید و اعلام کرد. در بیانیهٔ رسمی کمپانی کپکام راجع به ساخت این فیلم سینمایی چنین آمده بود که داستان فیلم در مورد دو قهرمان از دو دنیای متفاوت است که باید با یکدیگر همکاری کنند و در کنار هم با هیولاها مبارزه کنند و دنیا را نجات دهند.

گزارش جدید سایت ورایتی از جزئیات داستانی اقتباس سینمایی Monster Hunter، به اولین برخورد تماشاچی با یکی از شخصیت‌ها می‌پردازد که این شخصیت The Admiral نام دارد. در گزارش سایت ورایتی از اعلان رسمی کمپانی کپکام چنین آمده است:

در طول داستان فیلم، تماشاچیان موارد جدیدی را کشف خواهند کرد و با چهره‌های آشنا و شخصیت‌های دوست‌داشتنی از نسخهٔ بازی همچون The Admiral روبه‌رو خواهند شد.

در گزارشی که سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده، جزئيات بیشتری نیز از داستان اقتباس سینمایی Monster Hunter منتشر شده است. طبق این گزارش، میلا یوویچ نقش شخصیتی به نام آرتمیس را ایفا خواهد کرد که عضو پیشین تیم ارتشی سازمان ملل بوده است. وی بنا بر دلایلی از کار خود اخراج می‌شود و به دنیایی که در آن هیولاها جولان می‌دهند، تبعید می‌شود. در این دنیا، شخصیتی که میلا یوویچ نقش آن را ایفا می‌کند، با شخصیتی به نام هانتر که نقش این شخصیت را تونی جا (بازیگر فیلم Fast & Furious 7) ایفا می‌کند، تیمی تشکیل می‌دهند و این دو نفر با همکاری یکدیگر باید پورتال بُعد زمان و مکان را ببندند تا هیولاها نتوانند وارد کرهٔ زمین شوند.

شخصیتی که میلا یوویچ نقش آن را ایفا می‌کند، با شخصیتی به نام هانتر تیمی تشکیل می‌دهند و این دو با همکاری یکدیگر باید پورتال بُعد زمان و مکان را ببندند تا هیولاها نتوانند وارد زمین شوند

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، دیگو بونتا، بازیگر و خوانندهٔ مکزیکی-آمریکایی سینمای هالیوود هم به لیست بازیگران اقتباس سینمایی Monster Hunter اضافه شده است و عضوی از تیم آرتمیس خواهد بود. دیگو بونتا سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم Rock of Ages (دوران راک) را در کنار تام کروز دارد و همچنین در ریبوت مجموعهٔ ترمیناتور نیز حضور خواهد داشت.

ریوزو تسوجیموتو، تهیه‌کنندهٔ مجموعهٔ Monster Hunter، پیش‌تر در بیانیه‌ای چنین گفته بود که سازندگان اقتباس سینمایی این مجموعه سعی دارند که هم طرفداران دنیای گیم را مشتاق به تماشای این فیلم کنند و هم تماشاگرانی که با دنیای گیم این مجموعه آشنا نیستند، از فیلم جدید لذت ببرند و برای تماشای آن اشتیاق داشته باشند.

پیش‌تر اعلام شده بود که مراحل ساخت فیلم جدید کمپانی کنستانتین فیلم (Constantin Film) از سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری شروع  می‌شود، اما تا این لحظه هنوز خبری از آغاز مراحل تولید این فیلم منتشر نشده است. این پروژه اولین همکاری دوباره میلا یوویچ و پاول اندرسون بعد از تمام شدن مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول است. آخرین فیلم این مجموعه با عنوان Resident Evil: The Final Chapter (رزیدنت ایول: قسمت پایانی) سال ۲۰۱۶ میلادی اکران شد و کارگردانی آن بر عهدهٔ پاول اندرسون بود و مثل همیشه میلا یوویچ نقش ستارهٔ اصلی این مجموعه، یعنی آلیس را بر عهده داشت.

چندی پیس سایت هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرد، ران پرلمن و تی.آی هم در فیلم سینمایی Monster Hunter حضور خواهند داشت. کلیفورد جوزف هریس جونیور مقلب به تی.آی (T.I) رپری است که در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مرد مورچه‌ای (Ant-Man) حضور داشته و قرار است در این فیلم نقش شخصیت Link را بازی کند، اسنایپری که از فواصل دور به شکار طعمه‌های خود می‌پردازد. ران پرلمن هم که او را در فیلم‌هایی چون Hellboy (پسر جهنمی) و سریال Hand of God (دست خدا) از محصولات آمازون دیده‌ایم، در نقش The Admiral ایفای نقش می‌کند و همان‌طور که از اسم این شخصیت مشخص است، فرماندهی گروه شکارچیان را برعهده دارد.

گفتنی است تا این لحظه تاریخ اکران اقتباس سینمایی Monster Hunter اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده