نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

فیلم لایو اکشن مگامن ساخته می‌شود

کمپانی کپکام به مناسبت سی‌امین سالگرد انتشار بازی مگامن، تصمیم به ساخت فیلمی لایو اکشن از این بازی قدیمی و محبوب دارد.

کمپانی کپکام (Capcom) به مناسبت سی‌امین سالگرد انتشار بازی مگامن، به‌صورت رسمی اعلام کرد که فیلم لایو اکشن این شخصیت با نام آزمایشی MEGA MAN (به همین صورت و تماماً با حروف بزرگ)، ساخته خواهد شد. کارگردانی این فیلم لایو اکشن را هنری جوست و اریل شالمن (کارگردانان دو فیلم Paranormal Activity 3 و Catfish) بر عهده خواهند داشت. کمپانی فاکس قرن بیستم تولید و پخش فیلم MEGA MAN را انجام خواهد داد. سخنگوی کمپانی کپکام طی یک کنفرانس خبری ضمن تأیید ساخت این فیلم لایو اکشن، گفت که هدف آن‌ها از ساخت فیلم MEGA MAN این است که هم گیمرها و عاشقان این بازی را راضی سازند و هم طرفداران فیلم‌های اکشن را به تماشای فیلم جدید دعوت کنند. طبق گفتهٔ سازندگان، این فیلم به اِلمان‌های دنیای مجموعهٔ مگامن پایبند خواهد بود و همچنین ویژگی‌های فیلم‌های هالیوودی را خواهد داشت و تماشاچیان را سرگرم خواهد کرد.

سری اصلی Mega Man که شامل هشت نسخه می‌شد، در سال‌های اولیه فعالیت کمپانی کپکام ساخته شده است. چندی پیش نیز نقد آخرین نسخهٔ این مجموعه با عنوان Mega Man 11 در زومجی منتشر شد و آراییس نظریان راجع به جدیدترین نسخهٔ این مجموعهٔ محبوب چنین نوشت:

کمپانی کپکام پس از گذشت ۳۰ سال از عمر مگامن، باری دیگر توانست ثابت کند که می‌تواند در حالی که ریشه‌های اصلی بازی را حفظ می‌کند یک تجربه بسیار عالی و جذاب را در اختیار طرفداران آن قرار دهد. موسیقی گوش‌نواز و کنترل‌های بسیار روان مگامن ۱۱ شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند؛ در حالی که بازی به لطف اضافه شدن درجات سختی، کاربران جدید را نیز با آغوشی باز پذیرا می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده