نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

کلی کلارکسون به جمع صداپیشگان انیمیشن Trolls 2 پیوست

دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اعلام کردند که کلی کلارکسون به جمع صداپیشگان انیمیشن Trolls 2 (ترول‌ها ۲) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشه دیگری در انیمیشن Trolls 2 تایید و اعلام شده است. استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اعلام کردند که کلی کلارکسون، خواننده محبوب آمریکایی به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اضافه شده و قرار است صداپیشگی شخصیت دلتا داون را در این انیمیشن بر عهده داشته باشد. علاوه بر صداپیشگی، کلارکسون قرار است یکی از ترانه‌های اورجینال دنباله انیمیشن Trolls (ترول‌ها) را که قرار است در زمان اکران Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) نام داشته باشد، نیز ضبط و اجرا کند. این ترانه ظاهرا قرار است Country Trolls نام داشته باشد.

علاوه بر کلارکسون، آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، جیمز کوردن، سم راکول، چنس د رپر، آیکان پاپ، کونال نایر، ران فانچز، جیمی درنان، آنتونی راموس، کاران سونی و فلولا بورگ، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Trolls World Tour حضور دارند و به صداپیشگی این شخصیت‌ها خواهند پرداخت. جاستین تیمبرلیک برای قسمت اول این انیمیشن ترانه Can’t Stop The Feeling را خوانده بود که این ترانه با فروش و استقبال گسترده‌ای مواجه شد و حتی جایزه گرمی را نیز دریافت کرد. انتظار می‌رود تیمبرلیک یک ترانه اورجینال دیگر برای انیمیشن Trolls World Tour نیز ضبط و منتشر کند.

والت دورن و دیوید اسمیت کارگردانی انیمیشن Trolls World Tour را بر عهده دارند. جاناتان ایبل و گلن برگر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Trolls به کارگردانی مایک میچل و والت درون و براساس فیلمنامه‌ای از اریکا ریوینوجا، در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این انیمیشن ۱۲۵ میلیون دلار بوده است.

انیمیشن Trolls World Tour برای اکران در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده