نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

صداگذاری هارلی کویین در سریال انیمیشنی آن بر عهده کیلی کوئوکو است

مجموعه انیمیشنی هارلی کویین در دست ساخت است و بازیگر سریال تئوری بیگ بنگ به جای این شخصیت صداگذاری می‌کند.

سال گذشته خبری در مورد ساخت سریال انیمیشنی هارلی کویین (Harley Quinn) منتشر شد و اکنون صداپیشه این شخصیت هم مشخص شده است و کیلی کوئوکو، بازیگر نقش پنی در سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) به جای این شخصیت صحبت خواهد کرد.

در کنار کوئوکو، این افراد هم با صدای خود به شخصیت‌های مختلف مجموعه جان می‌بخشند: لیک بیل (In a World... ،Wet Hot American Summer و Childrens Hospital)، الن تودیک (Rogue One: A Star Wars Story و Powerless)، ران فانچس (Powerless)، جی بی اسموو (Curb Your Enthusiasm)، جیسون الکساندر (Sienfield)، واندا سایکس (Blackish)، جیانکارلو اسپوزیتو (Breaking Bad)، ناتالی مورالس (Bojack Horseman)، جیم راش (Mike Tyson Mysteries)، دایدریچ بیدر (Veep)، تونی هیل (Arrested Development و Veep) و کریس ملونی (!Happy و Law & Order: Special Victims Unit).

گذشته از افرادی که پیش از این هم در محصولات DC حضور داشته‌اند مثل تودیک و فانچس در Powerless و ملونی در Man of Steel، بازیگری مثل اسپوزیتو هم می‌تواند انتخاب جالبی برای این مجموعه باشد؛ کسی که نقش گاس فرینگ را در برکینگ بد بر عهده داشت و در انیمیشن Batman: Assault on Arkham هم صداپیشگی کرده بود. اسپوزیتو پیش از این هم در مورد حضور دوباره در چنین نقش‌هایی گفته بود؛ از جمله اینکه حاضر است در فیلم Suicide Squad یک بار دیگر نقش خود را در Assault on Arkham ایفا کند.

دانلود ویدیو از آپارات

مجموعه انیمیشنی هارلی کویین هنوز تاریخ نمایش مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم به زودی از طریق شبکه استریم DC Universe نمایش داده خواهد شد. ولی به لطف توضیحاتی که قبل از این منتشر شده است، اطلاعات اندکی از محتویات آن داریم. این سریال قرار است ماجراهای هارلی کویین را بعد از جدا شدن او از جوکر (Joker) روایت کند و به داستان‌هایی بپردازد که او در کنار شخصیت‌هایی مثل پویزن آیوی (Poison Ivy) و تعدادی دیگر از خلافکارهای شهر رقم می‌زند. هارلی در طول این سریال قصد دارد راه خود را برای رسیدن به جایگاه مناسبی در Legion of Doom (گروهی متشکل از تعدادی از خلافکاران دنیای دی سی) هموار کند.

کریگ هانگز، رییس بخش شبکه‌های دیجیتالی کمپانی برادران وارنر در مورد سریال می‌گوید:

این تازه آغاز ماجراهای ما در راه گسترش دادن دنیای DC برای طرفداران‌مان است. با مجموعه‌های اورجینال و جدید، کمیک‌های دیجیتالی و انجمن‌های طرفداری در حال توسعه، تجربه‌های عظیم و تأثیرگذاری خلق خواهیم کرد که فراتر از صفحات کاغذی کمیک‌ها بروند و طرفداران شخصیت‌های مختلف را با ماجراها و داستان‌های دلخواه آن‌ها به شکلی متفاوت درگیر کنند که پیش از این ندیده‌اند. با شروع به کار اولین مجموعه اورجینال ما یعنی تایتان‌ها (Titans) در روزهای آینده، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت برای دوست‌داران کمیک‌های خود ارائه خواهیم داد که همیشه آرزوی دیدن آن را داشته‌اند.

نظر شما در مورد این سریال انیمیشنی که قرار است مخاطب بزرگسال داشته باشد چیست؟ آیا وارنر و DC در زمینه تولیدات سریالی می‌توانند موفق‌تر از محصولات سینمایی خود عمل کنند؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده