نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

کارگردان فیلم The Conjuring 3 معرفی شد

کمپانی برادران وارنر کارگردان فیلم The Conjuring 3 را رسما اعلام کرد؛ جیمز وان برای کارگردانی این فیلم باز نخواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح) را بر عهده داشته است، قرار نیست برای کارگردانی قسمت سوم آن بازگردد. کارگردانی این قسمت بر عهده مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا)، خواهد بود. وان همچنان به‌عنوان تهیه کننده در فیلم The Conjuring 3 حضور دارد و به نوعی او از این به بعد پدرخوانده مجموعه Conjuring خواهد بود. وان گفت:

زمانی که با چاوز در فیلم The Curse of La Llorona همکاری نزدیکی داشتم، من او را به‌عنوان یک فیلمساز مستعد شناختم. توانایی چاوز برای آوردن احساسات به یک داستان و درک از خلق و خوی شخصیت‌ها و ترس‌ها باعث می‌شود تا او گزینه مناسبی برای کارگردانی قسمت بعدی فیلم Conjuring باشد.

The Conjuring 2

چاوز نیز در این رابطه گفت:

من از طرفداران مجموعه فیلم‌های Conjuring هستم. این فیلم‌ها ترکیب نادری از رشادت‌های بزرگ و ترس‌های فوق العاده را ارائه می‌دهند. این باعث افتخار من است که بار دیگر با جیمز و گروه نیو لاین سینما قرار است همکاری کنم و این کاملا هیجان انگیز و فوق العاده است.

پیش از این اعلام شده بود که فیلمبرداری و تولید فیلم The Conjuring 3 از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲)، وظیفه نوشتن قسمت سوم این مجموعه را نیز بر عهده دارد. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا نیز برای نقش آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 باز خواهند گشت. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این قسمت منتشر نشده است، اما طبق گفته پیتر سفران، تهیه کننده این مجموعه، این قسمت نیز قرار است داستان یک تسخیر ماوراطبیعی دیگر که در یک خانه و برای خانواده‌ای که در معرض خطر هستند، را روایت کند.

قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل)، فیلم بعدی مجموعه Conjuring است که فیلمبرداری و تولید این فیلم از پاییز امسال آغاز خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) اکران شود و در حال حاضر حضور مکینا گریس در فیلم Annabelle 3 (آنابل ۳) تایید و اعلام شده است. فیلم The Nun (راهبه)، جدیدترین و آخرین فیلم این مجموعه است که ماه گذشته اکران شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده