نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

اولین تریلر رسمی فیلم Holmes and Watson منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز به‌تازگی اولین تریلر رسمی فیلم کمدی هولمز و واتسون (Holmes and Watson) با بازی ویل فرل و جان سی. ریلی را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) به‌تازگی اولین تریلر رسمی یکی از جدیدترین آثار کمدی خود یعنی فیلم Holmes and Watson (هلمز و واتسون) را منتشر کرده است. در این تریلر ما بیش از هر چیزی شاهد دو بازیگر شخصیت اصلی داستان یعنی ویل فرل و جان سی. ریلی هستیم. شما در انتهای همین مطلب می‌توانید اولین تریلر رسمی این فیلم را مشاهده یا دانلود کنید.

علاوه بر ویل فرل و جان سی. ریلی، دو بازیگر دیگر به نام هیو لوری و رالف فاینز هم در فیلم هولمز و واتسون حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ویل فرل در این فیلم، نقش کارآگاه معروف پلاک 21B در خیابان بیکر و همچنین جان سی. ریلی هم نقش دکتر واتسون را ایفا می‌کند. این فیلم کمدی، اقتباسی بر اساس داستان کلاسیک و اسرارآمیز سِر آرتور ایگناتیوس کانن دویل است که حول محور شرلوک هولمز و دکتر واتسون می‌گذرد.

ماجراهای شرلوک هلمز (The Adventures of Sherlock Holmes)، مجموعه‌ای از ۱۲ داستان کوتاه است که توسط سِر آرتور ایگناتیوس کانن دویل نوشته شد. همانطور که از اسم آن مشخص است، داستان‌های این مجموعه حول محور «بهترین کاراگاه دنیا» یعنی شرلوک هولمز می‌گذرد. این مجموعه اولین بار در تاریخ ۱۴ اکتبر ۱۸۹۲ (۲۳ مهر ۱۲۷۱) منتشر شد. هر کدام از این داستان‌ها، به صورت سریالی در The Strand Magazine در ماه جولای سال ۱۸۹۱ تا ماه ژوئن سال ۱۸۹۲ منتشر شد. این داستان‌ها هیچ ترتیب زمانی‌ای ندارند و تنها شخصیت‌هایی که در تمام این ۱۲ قسمت حضور دارند، همان شرلوک هولمز و دکتر واتسون هستند. در این داستان‌ها، داستان به صورت اول شخص روایت می‌شود. راوی این داستان‌ها دکتر واتسون است و داستان از دید او بیان می‌شود.

فیلمنامه‌ی فیلم هلمز و واتسون توسط ایتان کوئن نوشته شده است. ایتان کوئن که کارگردانی و نویسندگی فیلم Get Hard (سخت شدن) را برعهده داشت، علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، کارگردانی این اثر کمدی را هم برعهده دارد. از طرف دیگر، کمپانی موزاییک (Mosaic Media Group) و همچنین کمپانی گری سانچز پروداکشنز (Gary Sanchez Productions) هم تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند. براساس برنامه ریزی‌ها، فیلم Holmes and Watson برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) تنظیم شده است.

دانلود از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده