نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

اولین تصویر مارک همیل در فصل دوم سریال Knightfall منتشر شد

به‌تازگی شبکه هیستوری (History) اولین تصویر رسمی از مارک همیل در فصل دوم سریال Knightfall را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هیستوری اولین تصویر رسمی از فصل دوم سریال Knightfall (سقوط شوالیه) را منتشر کرده است. در این تصویر برای اولین‌بار شاهد یک نمای کلی از شخصیت تالوس با بازی مارک همیل هستیم که در کنارش شخصیت لندری با بازی تام کالن دیده می‌شود. همیل بیشتر برای بازی در نقش لوک اسکای واکر در مجموعه فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) شناخته شده و یکی از بازیگران جدید فصل دوم سریال Knightfall خواهد بود. همیل نقش تالوس را در فصل دوم این سریال بر عهده دارد. تالوس یکی از شوالیه‌های قدیمی و کارکشته است که در جنگ‌های صلیبی جنگیده و از ۱۰ سال اسارت در سرزمین مقدس جان سالم به‌در برده و حال وظیفه دارد تا کار‌آموزان جدید را آموزش دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Knightfall Mark Hamill in Season 2

تام کالن در نقش لندری، مارک همیل در نقش تالوس، پادریک دیلینی در نقش گوین، سایمون مرلز در نقش تاکرید، اولیویا راس در نقش ملکه جون، جولیان اوندن در نقش ویلیام د نوگارت، اد استاپارد در نقش شاه فیلیپ چهارم، سابرینا بارتلت در نقش ایزابلا، بابی اسکافیلد در نقش پارسیفال، سارا سوفی بوسنینا در نقش آدلینا، جیم کارتر در نقش پاپ بونیفیس هشتم، تام فوربز در نقش شاهزاده لوییس و جنویو گانت در نقش پرنسس ایزابلا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Knightfall حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانان این سریال داگلاس مک‌کینون، متین حسین و دیوید پتراکا هستند و مسئولیت نویسندگی آن بر عهده دان هندفیلد، ریچارد رینر و دومینیک منگلا است.

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Knightfall در یک استودیوی فیلمسازی در شهر پراگ در کشور چک ادامه دارد و فصل دوم این سریال قرار است سال آینده میلادی از شبکه هیستوری منتشر شود. فصل اول سریال Knightfall که امسال منتشر شد و با اینکه نقدهای مثبتی دریافت نکرد، اما بینندگان شبکه از آن استقبال بسیار خوبی کرده بودند. سریال Knightfall داستان شوالیه‌های تمپلار در دوره قرون وسطی را روایت می‌کند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده