نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

پوسترهای جدید فیلم Creed 2؛ تریلر دوم امروز منتشر خواهد شد

کمپانی برادران وارنر و MGM دو پوستر جدید از فیلم Creed 2 را منتشر و اعلام کردند که دومین و جدیدترین تریلر این فیلم امروز منتشر خواهد شد.

خرداد امسال بود که کمپانی برادران وارنر و MGM اولین تریلر رسمی فیلم Creed 2 (کرید ۲) را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم مشخص و اعلام شده است. کمپانی برادران وارنر و MGM دو پوستر جدید از دنباله فیلم Creed (کرید) را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور آدونیس کرید با بازی مایکل بی جردن، به‌همراه راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه هستیم. اتفاقات این فیلم در دنیای فیلم Rocky (راکی) جریان دارد. همچنین این دو کمپانی اعلام کردند که دومین تریلر رسمی فیلم Creed 2 امروز منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

 Creed 2 Poster

 Creed 2 Poster

مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید، فلورین مانتینو در نقش ویکتور دراگو، سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ، تسا تامپسون در نقش بیانکا، دولف لاندگرن در نقش ایوان دراگو و فیلیسیا رشاد در نقش مری ان کرید، وود هریس در نقش تونی اورز، آندره وارد در نقش دنی ویلر، راسل هرنزبی در نقش بادی مارسل، مایکل بافر در نقش خود و ایواندر هالیفیلد در نقش خود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. استیون کیپل جونیور که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Land (سرزمین) با بازی جرج لندبورگ جونیور، شناخته شده، کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Creed نیز بر عهده چئو هوداری کوکر، سازنده سریال Luke Cage (لوک کیج) و سیلوستر استالونه بوده است.

فیلم Creed 2 قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Creed به کارگردانی رایان کوگلر، در سال ۲۰۱۵ به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان مواجه شد و با اینکه بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بود، اما فیلم Creed موفق شد بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده