نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

حضور کریس ایوانز در سریال جدید اپل

کریس ایوانز، بازیگر نقش شخصیت کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول، در سریالی درام، محصول سرویس استریم اپل، ایفای نقش خواهد کرد.

کریس ایوانز، بازیگر آمریکایی و معروف سینمای هالیوود که نقش شخصیت کاپیتان آمریکا را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد، به‌زودی به جعبهٔ جادویی خواهد آمد و قرار است در سریال درام Defending Jacob سرویس استریم اپل، نقش اصلی را ایفا کند. سریال جدید سرویس استریم اپل، براساس رمانی با همین عنوان، نوشتهٔ ویلیام لندری، ساخته خواهد شد و تعداد فصل‌‌های آن مشخص است و تمدیدشدنی نیست. کریس ایوانز علاوه بر نقش‌آفرینی در سریال Defending Jacob، تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت.

مورتن تیلدام، کارگردان فیلم The Imitation Game (بازی تقلید) که برای ساخت این فیلم نامزد دریافت جایزهٔ اسکار در بخش بهترین کارگردانی شد و اخیراً نیز کارگردانی قسمت پایلوت سریال Jack Ryan (جک رایان) را برای سرویس استریم آمازون انجام داده است، کارگردانی سریال جدید سرویس استریم اپل را بر عهده خواهد داشت. شورانر و نویسندهٔ سریال Defending Jacob، مارک بامبک است که یکی از نویسندگان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) بود. تا این لحظه تاریخ پخش این سریال مشخص نشده است.  

داستان رمان Defending Jacob در مورد یک معاون وکیل دادگستری است که پروندهٔ قتل پسربچه‌ای ۱۴ ساله را بررسی می‌کند، اما ناگهان داستان این پرونده از این رو به آن رو می‌شود و این معاون وکیل دادگستری متوجه می‌شود که مدارک به دست آمده از قتل انجام شده، همگی علیه پسر خودش است.

گفتنی است کریس ایوانز را سال آینده باز هم در نقش کاپیتان آمریکا خواهیم دید و وی در قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers (انتقام‌جویان) حضور خواهد داشت. کریس ایوانز به‌تازگی گفته بود که در قسمت چهارم انتقا‌م‌جویان، به احتمال فراوان وی را برای آخرین بار در نقش شخصیت کاپیتان آمریکا خواهیم دید. ایوانر همچنین در فیلم جدید نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم تحسین‌شدهٔ District 9 (منطقهٔ ۹)، با عنوان Greenland (گرینلند) نیز حضور خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده